Nematydama eilės judėjimo pokyčių, priėjau prie administratorės ir paklausiau jos: „Ar pas jus kiekvieną dieną toks bardakas, ar tik šiandien?“
Atsakymas buvo netikėtas: „Galit eit bet kur kitur“.
Buvau šokiruota, kad administratorė, užuot padėjusi išspręsti situaciją, gražia forma pasiuntė ant trijų raidžių. Kyla klausimas, ar lojalus banko darbuotojas galėjo taip pasielgti su klientu?
Po tokio sutikimo daugiau nebesinori turėti reikalų su šia įstaiga, nors kitos darbuotojos ir buvo malonios. Mat, noriu pastebėti,salėje net neklausydamas gali girdėti, kokios operacijos yra atliekamos.
Per tas 45 minutes kuo puikiausiai girdėjau, kiek klientai turi santaupų ir kokias operacijas atliko, nes nuo kasos iki laukiamojo kėdžių nėra net pusės metro. Ar močiutė, kuri keitė lietuviškus pinigus į eurus saugiai parėjo į namus?
* * *
„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius pateikė banko darbuotojų versiją:
„Norime atsiprašyti klientės, jei jai tekto patirti neigiamų emocijų mūsų banko klientų aptarnavimo padalinyje. Tačiau, išsiaiškinę įvykio detales, galime patikinti, jog banko darbuotojai elgėsi etiškai ir neturėjo ketinimų ko nors įžeisti. Banko padalinys veikė pilnu pajėgumu, ir klientus aptarnavo 4 darbuotojos.
Kadangi šiuo metu yra paskutinės dienos, kada šiame padalinyje galima išsikeisti litus į eurus, klientų buvo kiek daugiau nei įprasta, be to, kai kurios operacijos grynaisiais pinigais galėjo užtrukti ilgiau. Mūsų turima klientų aptarnavimo statistika rodo, jog 90 proc. šio padalinio klientų yra aptarnaujami greičiau nei per 10 minučių“, – teigė S.Abraškevičius.