„Šou – balet (kirilica) – street jazz (anglų k.)“, – skelbė anonsas.
Būtų nieko tokio, bet ta pati vidutinio meninio lygio reklama, kurioje vietoj baleto švysčiojo raumenys ir panašūs rusiškojo mačizmo elementai, buvo kartojama maždaug kas 5 sekundes be jokių kitų intarpų. Gali būti, kad aš blogai informuotas ir „Ruki Vverch!“ yra laikomi opozicijos Maskvos politikai skelbėjais?
Bet kuriuo atveju įvažiuoti į Lietuvą jiems dar neuždrausta.
Tačiau nuolatinis „klipuko“ sukimas paliko slogų įspūdį. Tiek kartų matant bet kokią propagandinę informaciją pradėtų vaidentis, kad ja jau tiki...
Nežinau, kiek Vilniaus troleibusų parke (ar savivaldybėje) kainuoja užsakyti tokią „smūginę“ reklamą ir ar dar daug tokių atvejų matysim ateityje. Tačiau jei už reklamos paslaugas atsakingas padalinys giriasi, kad jų žinutės patinka 96 proc. keliaujančių vilniečių, jie rizikuoja šį procentą smarkiai sumažinti.
***
Komentuoja įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ Reklamos ir rinkodaros skyriaus viršininkė Skirmantė Mačionė:
„Monitoriai priklauso UAB „Media Traffic“ ir dėl transliuojamos reklamos turinio ši bendrovė prisiima atsakomybę. Įmonė
„Vilniaus viešasis transportas“ kreipėsi į įmonę prašydami pakomentuoti reklamą.
Bendrovės vykdančioji direktorė Inga
Jablonskytė teigė, kad tai tik vienas iš renginių, apie kuriuos informuojama šiuose ekranuose: „Pasidarę TNS tyrimus, mes
iš keleivių gavome aišku atsakymą, ką jie nori matyti viešojo transporto TV eteryje. Vienas iš labiausiai norimų punktų –
renginiu anonsai (renginiu afiša). Atsižvelgę į tai, maksimaliai stengiamės transliuoti renginių mieste reklamą, taip
suteikdami žmonėms naudingos informacijos.
Šiuo metu mūsų eteryje transliuojama apie 12 renginių anonsų (pagal konkrečios
dienos grafikus jų būna ir mažiau/daugiau) – tame tarpe, tik vienas rusiškas renginys. Rusiško renginio reklama yra tik 1 iš
12 mūsų eteryje, beje ji transliuojama retai lyginant su kitais renginiais.“