Žmonės panikuoja, nežino, kaip pasiimti bagažą, nes mums jo neduoda, kol nebus sumokėti pinigai. O jie nebus sumokėti iki šeštadienio 12 val. 40 min., nors oro uoste turime būti 10 val.
Nežinome, į ką kreiptis, nes niekas neatsižvelgia į tai.
Be to, yra mažų vaikų.
Kadangi mūsų neišleis iš viešbučio tol, kol nebus su jais atsiskaityta, manau, skrydį jau gali atidėti iki tol, kol agentūra ar kažkas nesumokės viešbučiui!
Esame labai pikti ir nebežinome, ką jau daryti - viešbutis atjungė telefono linijas, niekas negali susisiekti, esame tikri įkaitai!
Konsulo žodžiai nieko nereiškia - jie pasakė, kad turi būti sumokėta, tada mus išleis iš viešbučio.