Nuotraukoje matome neva šmaikštų užrašą, perspėjantį nenaudoti plaukų džiovintuvo pažastims, klynui ir šlepetėms. Jo daugybė egzempliorių priklijuota šalia plaukų džiovintuvų, maždaug 130 cm aukštyje.
Prieš kelias dienas šioje vietoje plaukus džiovinosi ir mano antrokė dukra. Laimei, užrašo dar nebuvo, tad kol kas mergaitei neleisiu čia lankytis.
Žinoma, negaliu pamiršti ir naujovės dušuose. Visuose – net ir neveikiančiuose – šalia mineralinio vandens ir sportinių drabužių reklamos šviečia graudus sugėdinimas nesiusioti duše, nes vidury gatvės taip nesielgiame.
Taigi, jau prieš einant į baseiną galima numanyti, kuo esi laikomas. Nejaugi sporto klubo vadybininkai neturi kur dėt nusivylimo, kad klube sportuoja ne vien „oligarchai – inteligentai“?
Nežinau, kiek laiko šie užrašai puoš kadaise geriausiu paskelbtą sporto klubą. Visgi norėčiau keletą lipdukų priklijuoti ir aš lankytojų vardu. Pirmasis būtų „Sušluokit plaukus nuo grindų, nes privemsiu!“
Ar šis bendravimo lygis „impulsininkams“ suprantamas? Juolab, kad grindis nekart buvo galima drąsiai pavadinti garbanotomis.
***
Atsako sporto ir sveikatingumo klubų tinklo „Impuls“ klientų aptarnavimo kokybės vadovė Irma Lukoševičienė:
„Pastaraisiais metais susilaukdavome „Impuls“ klubų lankytojų skundų dėl netinkamo kitų lankytojų elgesio bendrose erdvėse – ypač rūbinėse. Rūpinamės savo klientais ir, reaguodami į jų pastabas, stengiamės, kad kiekvienas mūsų klubų lankytojas jaustųsi patogiai ir saugiai ir jo netrikdytų kitų lankytojų nemandagus elgesys.
Todėl, siekdami paskatinti „prasižengėlius“ mandagiau elgtis, nusprendėme įgyvendinti specialią klientų elgesio gerinimo programą. Šia programa skatiname ne tik tinkamą elgesį dušuose bei persirengimo zonose, tačiau ir treniruoklių salėje ar kitose klubo erdvėse, nes švara, klientų malonus laikas ir saugumas – mums didžiausias prioritetas.
Kadangi norime atkreipti būtent blogai besielgiančių lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pakeisti savo elgesį, neatsitiktinai pasirinkome ir specialų komunikacinį toną bei kiek šokiruojantį turinį.
Apgailestaujame, jei mūsų komunikacijos tonas ir užrašas plakate papiktino lankytoją, tačiau tuo pačiu tikimės, kad ir netinkamai besielgiantys taip pat jį pastebėjo”.