Įsidėjus į krepšelį kelias prekes prie manęs prekybos salės centre, matant kitiems pirkėjams, pribėgo apsaugininkas ir tiesiai paklausė, ką turiu kišenėse? Nelaukęs atsakymo, jis pradėjo čiupinėti mano striukę ir kelnių kišenes. Po to atsegė striukę iki pusės, be jokio mano leidimo apčiupinėjo vidines kišenes. Neradęs nieko ir nepasakęs jokio „atsiprašau“, apsaugininkas ėmė ir pasišalino.
Atsitokėjęs iš nustebimo, paklausiau salės darbuotojos, ar įprasta tikrinti pirkėjų kišenes vidury parduotuvės stebint kitiems pirkėjams? Salės darbuotoja atsakė kad tai yra įprasta parduotuvės praktika!
Nesulaukiau jokio „atsiprašau“, tiesiog nieko. Po skandinaviško stiliaus parduotuvės uždanga slėpėsi šaltas kalėjimo stilius, kurio apsaugininkai mano turį teisę žeminti pirkėjus. Po tokio žlugdančio apsipirkimo supratau kad kelti kojos į „Rimi“ parduotuves, kur apsaugininkais dirba beraščiai stuobriai, nėra jokio reikalo.
***
Atsako prekybos centro „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė:
Noriu labai atsiprašyti pirkėjo už ypač nemalonią situaciją mūsų prekybos centre.
Iš tikrųjų, tai buvo apsaugos darbuotojų klaida, nes tuo metu parduotuvėje jie kaip tik bandė sugauti vagių grupelę, tad per klaidą apieškojo ne tą žmogų.
Apgailestaujame, kad apsaugos darbuotojas, padaręs klaidą, neatsiprašė dėl jos – aš dar kartą viso mūsų tinklo vardu labai atsiprašau, ir noriu garantuoti, kad tai tikrai nėra įprasta praktika mūsų prekybos centre.
Beje, jūsų minima mūsų darbuotoja taip pat buvo ne mažiau apstulbusi dėl situacijos.
Apgailestauju, tačiau pasitaiko, kad mūsų partnerių darbuotojai (šioje parduotuvėje apsaugos paslaugas mums teikia įmonė „Argus“) ne visada iki galo išpildo mūsų reikalavimus – mandagiai ir maloniai bendrauti su mūsų pirkėjais. Suprantame, kad jų darbas – užtikrinti saugią aplinką ir padėti išvengti vagysčių, ir jiems dažniausiai tenka turėti reikalų su vagimis ir sukčiais.
Mes dar kartą visoms apsaugos įmonėms, su kuriomis dirbame, ir kurios užtikrina saugumą ir tvarką mūsų parduotuvėse, akcentuosime mūsų bendravimo su pirkėjais standartus, ir reikalausime, kad nepaisant jų darbo pobūdžio, malonus ir mandagus bendravimas su pirkėjais būtų prioritetas.