Techninės apžiūros patirtis: ieškoma nesamų gedimų?

2013 m. lapkričio 27 d. 13:06
Antanas
Noriu ir aš papasakoti apie savo patirtį autoservise, tiksliau - „Skirlitos“ techninės apžiūros centre Alytuje. Likus 3 savaitėms iki automobilio techninės apžiūros galiojimo nutariau nuvykti į techninės apžiūros centrą ir susitvarkyti formalumus. Kadangi mano automobilis – 9 metų ir tvarkingas, buvau 100 procentų garantuotas, kad tai – tik formalumas.
Daugiau nuotraukų (1)
Nuvykus į techninės apžiūros centro atstovybę po automobilio apžiūros buvau informuotas, kad nesureguliuoti žibintai ir netvarkinga pakaba. Aišku, man tai buvo staigmena, bet teko su tuo susitaikyti.
Grįžęs pats palindau po automobiliu ieškoti gedimų, bet, kaip ir tikėjausi, jų neradau. Dėl žibintų jau buvau girdėjęs, kad toje techninių apžiūrų stotyje siunčiami susireguliuoti žibintus beveik kas antras automobilis. Ir siunčiami į šalia esantį autoservisą.
Tad kitą dieną nuvažiavau į kitą „Skirlitos“ techninių apžiūrų stotį kitame miestelyje. Ir ką jūs manote – mano automobilis, kaip paaiškėjo, visiškai tvarkingas.
Tad iškyla klausimas – ar apžiūrų centruose skirtinga diagnostika, ar tai – darbuotojų noras pasipelnyti?
***
„Skirlitos“ techninis direktorius Romualdas Skaisgirys:
„Negali būti taip, kad viename technikos centre mato gedimus, kitame – ne. Visur yra vienodi diagnostikos sistema, tos pačios darbuotojos kompetencijos ir reikalavimai. Be to, reikėtų vertinti konkrečią situaciją. Juk gal žmogus tarp dviejų apsilankymų techninės apžiūros centruose dar buvo remonto servise?“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.