Kadangi su „Viasat“ turiu sudaręs tiesioginio debeto sutartį dėl apmokėjimo, pamaniau, kad čia telefoninių sukčių išdaigos. Kitą dieną vis tik paskambinau į „Viasat“ pasitikslinti. Po beveik 10 minučių laukimo ir išsamaus išaiškinimo atsiliepusiai vadybininkei apie tiesioginio debeto sutartį, gavau patikinimą, kad ji išsiaiškins viską su buhalterija.
Tačiau lapkričio 4 dieną vėl gavau SMS žinutę su paraginimu sumokėti 95 litus. Kitą dieną sumokėjau 95 Lt į nurodytą sąskaitą. Tačiau vėliau pažiūrėjęs į savo banko sąskaitos išklotinę, pamačiau, kad ši suma jau buvo nuskaičiuota tiesioginiu debetu nuo mano sąskaitos spalio 15 dieną.
Tada vėl skambinu į „Viasat“ ir, po 10 minučių laukimo, vėl aiškinu, kad pinigai buvo sumokėti spalio mėnesį, bet aš sumokėjau minėtą sumą dar kartą. Vadybininkė atsiprašė ir pažadėjo šį reikalą sutvarkyti.
Tačiau lapkričio 8 dieną ir vėl gavau trumpąją žinutę su raginimu susimokėti 95 litus bei grasinimą nuo lapkričio 13 d. atjungti „Viasat“ paslaugą. Kitą dieną vėl paskambinu į „Viasat“ kontorą, laukiau apie 10 minučių, kol sujungė su vadybininke, ir vėl jai aiškinau apie jau du kartus apmokėtą tą pačią sąskaitą. Vadybininkė paaiškino, kad tai kompiuterio darbas, atsiprašė ir liepė nebekreipti į žinutes dėmesio. Atrodė, kad tuo viskas ir baigsis.
Ir nors kiekvieną kartą patirdavau nemažą stresą, tačiau mane ištiko šokas, kai lapkričio 15 dieną gavau dukros žinutę, kad „Viasat“ nutraukė TV programų transliaciją. Vėl skambinau televizijai ir po 10 minučių laukimo vėl aiškinau vadybininkei visą istoriją. Išsiunčiau abiejų banko pavedimų kopijas.
Galiausiai TV transliaciją atnaujino, 95 litų permoką pažadėjo užskaityti kaip mėnesinius mokesčius.
***
Gediminas Galkauskas, „Viasat“ ryšių su visuomene atstovas:
„Labai apgailestaujame dėl situacijos, su kuria susidūrė p. R. Kaniauskas. Tokie nesklandumai susidarė dėl techninės klaidos mūsų sistemoje.
Mūsų klientas iš savo banko sąskaitos moka už kelias sutartis, kurios sudarytos skirtingais vardais. Dėl sistemos klaidos tiesioginio debeto būdu nurašyti pinigai buvo priskirti ne visoms sutartims, už kurias moka klientas, o tik vienai. Taip antrai sutarčiai sistemoje susidarė įsiskolinimas. Sistema dėl to automatiškai siuntė priminimo žinutes. P. R. Kaniauskui sumokėjus papildomai, sistema vėl automatiškai priskyrė jo mokėjimą pirmai, o ne antrai sutarčiai. Pasibaigus nustatytam mokėjimo terminui sistema automatiškai išjungė signalą antrajam abonementui.
Tokios situacijos yra labai retos, tačiau, deja, jos kartais nutinka. Tokiais atvejais mes visuomet stengiamės kuo greičiau išspręsti visus kliento patiriamus nepatogumus. Dabar viskas jau yra sutvarkyta. Be to, galime užtikrinti, kad p. Kaniausko permoka taip pat yra užfiksuota ir ji bus naudojama padengti ateities mokėjimus. Su mūsų klientu jau susisiekėme telefonu, atsiprašėme ir paaiškinome situaciją. Taip pat suteiksime kompensaciją už jo patirtus nepatogumus.
Lapkričio pradžioje įdiegėme naują techniškai pažangesnę automatinę sąskaitų išrašymo sistemą, kuri, nuoširdžiai tikimės, padės išvengti tokių situacijų ateityje“.