Bendrojo pagalbos dispečerė telefonu klausinėjo vardus, pavardes, amžių tiek nukentėjusio tiek skambinančiojo kokias 3-4 minutes, kol galiausiai, sujungę su medikais, kurie pakėlė ragelį po... nei daug, nei mažai gal 5 minučių...
Medikai ir vėl iškamantinėjo lygiai to paties, ką ir pagalbos centro dispečerinė. Ir tik tada atsiuntė greitosios automobilį. Nuo iškvietimo iki atvažiavimo praėjo apie 30 minučių. Neturiu žodžių...
Kam tiek bereikalingų vienodų klausimų iš skirtingų asmenų? Kam reikalinga greitoji, jeigu visko išklausinėja pagalbos centras? O kam pagalbos centras reikalingas, jeigu greitoji to paties klausia?
Kam gaišti šitiek bereikalingo laiko? O gal nebereikia nei pagalbos centro, nei greitosios, gal mums reikėjo kviestis taksi ir nuvežti žmogų patiems?
Manau, ir net neabejoju, kad tai būtų kur kas greičiau.