— Laba diena. Skambinu dėl fiksuoto ryšio linijos, — sakau atsiliepusiai konsultantei.
— Laba diena. Kokios paslaugos jus domina?
— Baigėsi mūsų sutarties laikas, todėl norėčiau atsisakyti fiksuoto ryšio telefono.
— O kodėl norite atsisakyti?
— Visiškai juo nesinaudoju. Žmona prieina tik dulkių nuvalyti.
— Kodėl nesinaudojate? Juk galite kiekvieną mėnesį 5 valandas nemokamai kalbėti su visais fiksuoto ryšio abonentais Lietuvoje.
— Žinau, tačiau neturiu kam skambinti.
— Negi visi giminės ir artimieji nesinaudoja fiksuotu ryšiu?
— Nesinaudoja, todėl kartais visą mėnesį nepakeliu telefono ragelio, o pinigus moku.
— Netiesa, praėjusį mėnesį kalbėjote 5 minutes.
— Na va, matote, jis man nereikalingas. Ar verta mokėti kas mėnesį po 15 litų dėl 5 minučių pokalbio?
— Tačiau jūs galite iš fiksuoto ryšio telefono skambinti mobiliojo ryšio abonentams.
— O kodėl aš turėčiau tai daryti? Turiu mobiliojo ryšio telefoną, kurį ir naudoju skambindamas kitiems mobiliojo ryšio abonentams.
— Tačiau mes turime labai gerų planų skambučiams į mobiliojo ryšio tinklus.
— Tikiu, tačiau ką patarsite daryti su mobiliojo ryšio telefonu — išmesti? Aš juk į pajūrį fiksuoto ryšio telefono nenusivešiu. Jis man tiesiog šiuo metu nereikalingas.
— Taip pat turime labai gerų planų skambučiams į užsienį.
— Ačiū, tačiau tai manęs nedomina.
— Negi niekada neskambinate į užsienį, neturi ten giminių ar draugų?
— Ne, neskambinu.
— Tačiau situacija gali pasikeisti.
— Gali, tuomet vėl tapsiu jūsų klientu.
— Galite pusmečiui atsisakyti telefono linijos, o vėliau vėl ja naudotis.
— Kokios tokios paslaugos sąlygos?
— Sumokėsite vienkartinį 20 litų mokestį.
— Dėkui, nereikia.
— Jūsų telefono numeris labai gražus, panašaus galite ir negauti.
— Kaip nors iškentėsiu, pageidauju nutraukti sutartį.
— Gerai, sujungsiu su vyresniąja konsultante.
— Kodėl turėčiau kalbėti su kita konsultante, jeigu viską jums jau pasakiau?
— Tokia tvarka.
Pokalbis su vyresniąja konsultante tęsėsi tiek pat, kiek ir su atsiliepusia į skambutį, vėl teko atsakinėti į tuos pačius klausimus, tačiau įvairovės suteikė pokalbio pabaiga.
— Gerai, atvykite į TEO LT padalinį ir užpildysite prašymą atsisakyti fiksuoto ryšio linijos, — pasakė vyresnioji konsultantė.
— Ar telefonu negalima tokio klausimo išspręsti?
— Ne, abonentas turi pats atvykti.
— O kodėl užsisakyti įvairias paslaugas galima ir telefonu?
— Matote, mums reikalingas abonento parašas.
— Abonentas yra mano žmona, anksčiau kelis kartus skambinau visai iš kito telefono numerio, tačiau sėkmingai pratęsdavau sutartį be jokių parašų.
— Ryšio linijos atsisakymas — visai kas kita. Atvykite, parašysite prašymą ir per penkias darbo dienas išjungsime liniją.
— Per penkias darbo dienas? Negi taip sudėtinga tai padaryti iškart? Turėsiu dar 5 dienas mokėti už ryšį, kuriuo nesinaudoju?
— Matote, tokios yra sąlygos.
Pokalbis su TEO LT darbuotoja bendrovės padalinyje beveik nesiskyrė nuo pokalbių su vadybininkėmis. Užpildžius prašymą ji paprašė nurodyti mobiliojo ryšio telefono numerį.
— Kodėl jo reikia?
— Mūsų darbuotojai jums paskambins.
— Ką jie dar galėtų pasakyti?
— Paklaus, ar tikrai atsisakote fiksuoto ryšio linijos.
— Negi dar neaišku, kad atsisakome? Jau ir prašymą parašėme.
— Taip, bet galbūt dar persigalvosite.
Darbuotoja tikrai paskambino, o TEO LT įvykdė pažadą — liniją išjungė penktą darbo dieną po prašymo pateikimo.
***
TEO komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis:
„Pradedant teikti paslaugas, paslaugų teikėjai bei jų klientai Lietuvos Respublikos teisės aktų bei paslaugų teikimo taisyklėse numatyta tvarka sudaro sutartis. Toks sutarčių sudarymas ir jų pasirašymas vyksta, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu klientas užsisakė paslaugas – internetu, telefonu ar klientų aptarnavimo skyriuje.
Daugeliu atveju, sutartys ar paslaugų užsakymo dokumentai pasirašomi, kai TEO specialistai atvyksta į kliento namus įrengti interneto, televizijos ar balso telefonijos paslaugų. Todėl ir atsisakant paslaugų, klientų prašome atsiųsti prašymą paštu ar perduoti jį klientų aptarnavimo skyriuje. Tokiu būdu nelieka abejonių dėl prašymą perdavusio kliento tapatybės.
Dėkojame už išreikštą nuomonę, į ją atsižvelgsime tobulindami klientų aptarnavimą“.