Akcijos internete pinklės: pirkėjas prekes matė kaip savo ausis

2013 m. vasario 1 d. 15:38
Jonas Skruodis
Pernai gruodžio 7 d. socialiniame tinkle „Facebook“ radau kiauletaupykle.lt (UAB „Sole Active“) reklamą apie akciją man reikalingoms prekėms. Akcijos laikotarpis – 2012m. Gruodžio 17d–31 d. Tą pačią dieną pervedžiau pinigus į bendrovės nurodytą UAB EVP INTERNATIONAL sąskaitą už 3 vienetus prekių. Po kelių dienų el. paštu gavau 3 prekių kuponus.
Daugiau nuotraukų (1)
Taip pat bendrovė „Sole Active“ mane informavo, kad iš pardavėjo (kažkokio tai info@citydeals.lt, tel.:+370 660 06001) gausiu anketą, kurią turėsiu užpildyti ir išsiųsti pardavėjui. Nesulaukęs anketos, prieš Kalėdas pats paskambinau pardavėjui ir paprašiau atsiųsti man anketą. Kūčių dieną jie atsiuntė man anketą, kurią iš karto užpildžiau ir išsiunčiau pardavėjui. Jie patvirtino elektroniniu paštu, kad anketą gavo ir prekės bus pristatytos.
Anketoje buvo parašyta, kad prekes gausiu per 3-4 dienas. Tačiau akcijos laikotarpiui pasibaigus prekių negavau. Po Naujųjų metų pradėjau skambinimosi ir susirašinėjimo maratoną su UAB „Sole Active“. Prisiskambinti pavyko gal tik kartą. Tačiau sulaukdavau vien tik pažadų. Pradėjau grasinti imtis įvairiausių priemonių. Apie sausio vidurį gavau tik vieną prekės egzempliorių. Vėl bandžiau skambinti – nepavyko. Rašiau el. paštu – vien tik pažadai. Tad ir šiandien dar neturiu likusių prekių. Tai aš jau traktuoju kaip pasityčiojimą iš kliento.
Prekės nebrangios, tačiau ne pinigai esmė. Erzina nesąžiningos kontoros, kurios įvairiausiais būdais stengiasi apgauti pirkėjus, manydamos, kad yra nebaudžiamos ir viską galinčios.
UAB „Sole Active“ atstovų komentaras:
„Šią situaciją puikiai žinome, su klientu esame bendravę el. paštu bei telefonu. Portalas kiauletaupykle.lt savo portale reklamuoja daugybę prekių bei paslaugų teikėjų, bet nėra tiesioginė prekių pardavėja / siuntėja. Mes esame tik tarpininkas tarp kliento ir prekių platintojo.
Šiam klientui buvo siūloma susigrąžinti pinigus už negautas prekes (buvome net perdavę partneriui, jog nusiųstų pinigų grąžinimo anketą), tačiau klientas atsisakė, nes jam buvo reikalingos prekės.
Tokiu atveju kaip šis – patartume kreiptis į Vartotojų teisių tarnybą (nes mes esame pajėgūs tik grąžinti pinigus, o ne prekes). Būtent šiam klientui mes įsipareigojame grąžinti pinigus, tiesiog tegul kreipiasi tiesiogiai į mus".

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.