Grupinio apsipirkimo portalo pinklės: nei prekės, nei pinigų

2012 m. rugsėjo 10 d. 10:23
Agnė Vitkauskytė
Neseniai perskaičiau straipsnį, kaip nėščia moteris darėsi nuotraukas ir vos ne vos jas atgavo, bet nekokybiškas ir labai prastas. Man atsitiko panaši situacija. Per interneto svetainę kasdienpoakcija.lt užsisakiau prekę: SAUNA BELT liekninamąjį diržą - 119 Lt vertės už 29 Lt. Galvoju - nusipirksiu. Tad užpildžiau anketos duomenis, savo kontaktus.
Daugiau nuotraukų (1)
Paskambinau jų nurodytu numeriu (beje, kuri jau buvau išmokusi mintinai ) +370 625 52525.
Atsiliepusi moteris patvirtino, kad prekę gausiu per savaitę. Tad praėjo daugiau nei savaitė. Aš vėl skambinu tuo pačiu numeriu ir klausiu, kur mano užsisakyta prekė. Dar kartelį jiems telefonu pakartojau savo duomenis, užsakyto kupono numerį, man pasakė, neva įsivėlė klaida ir tuoj išsiųs prekę. Praėjo dar viena savaitę, o prekės kaip nėra, taip nėra. Nuo tada pradėjau skambinėti kiekvieną dieną tuo pačiu numeriu ir man pasakė tiesiai šviesiai, jog prekės negausiu, taip pat ir pinigų, kuriuos sumokėjau.
Tuomet apie portalą kasdienpoakcija.lt pasidomėjau internete ir buvau tiesiog „apšalusi“, kai pamačiau virtinę skundų apie šiuos aferistus. Kaip gaila, kad nepasidomėjau prieš pirkdama prekę. Parašiau laišką į Vartotojų teisių tarnybą ir man jie patvirtino:
remiantis Civilinio kodekso 6.366 straipsnio 8 dalimi, pardavėjas turi pateikti daiktus per 30 dienų nuo užsakymo, jeigu nenumatyta kitaip, o Civilinio kodekso 6.324 straipsnis numato – jeigu pardavėjas nepagrįstai atsisako perduoti daiktus pirkėjui, šis turi teisę atsisakyti vykdyti prikimo – pardavimo sutartį ir reikalauti atlyginti nuostolius.
Negaunant užsakytos prekės, pirmiausia vartotojui reiktų raštu kreiptis į pardavėją ir nurodyti savo reikalavimus. Prie prašymo vartotojas turi pridėti daikto pirkimą įrodančių dokumentų kopijas. Remiantis Vartotojų teisių apsaugos 20 straipsnio 2 dalimi, pardavėjas, paslaugų teikėjas, nesutikdami su vartotojo prašyme pateiktais reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo, paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui. Vartotojų prašymus pardavėjai, paslaugų teikėjai nagrinėja nemokamai. Patartina su raštiška pretenzija kreiptis ir į kuponą pardavusią įmonę bei galutinį prekės pardavėją.
Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, kiekvienas vartotojas teisę pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai dėl jo išnagrinėjimo ginčų sprendimo ne teisme tvarka. Prie prašymo būtina pridėti prašyme nurodytas aplinkybes pagrindžiančių dokumentų kopijas (pvz., elektroninės bankininkystės išrašą, el. laiškus ir pan.).
Labai norėčiau, kad apie šiuos aferistus praneštumėt savo skaitytojams, kad kuo greičiau nutrūktų ši grandinė. Niekada neturėjau problemų užsisakinėjant prekes internetu, o dabar atsirado aferistų klanas, kuris iš to pelnosi.
Kad ir 29 Lt sumokėti, bet tai - uždirbami pinigai, ir iš dangaus jie nekrenta.
skundasparduotuvėAkcija
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.