Padėkite, tapau grupinės apgaulės auka! (papildyta)

2012 m. rugpjūčio 14 d. 10:42
Tautvydas Gaidelis
Prašau padėti, nes turbūt tapau grupinio išdūrinėjimo auka. Liepos 19 d. grupinio pirkimo portale kartu.lt pirkau paslaugą, kad išvalytų automobilį. Automobilių valymo centras - „Švari mašina“.
Daugiau nuotraukų (1)
Registruotis buvo galima tik internetu tik nuo liepos 23 d., tada ir užsiregistravau, artimiausias laikas buvo paskirtas rugpjūčio 7 d., 9 val.
Dieną prieš, tiksliau vakare, po 18 val., man paskambino neprisistatęs asmuo ir pranešė, kad sugedo siurblys, ir mano automobilio valymas nukeliamas. Neva galiu vėl registruotis tuo pačiu man atsiųstu kodu, kurį gavau elektroniniu paštu po sumokėjimo.
Kelias dienas nepavyko registruotis, kompiuterinė sistema atmesdavo tą kodą, nes jis jau buvo panaudotas.
Per savaitę pavyko porąkart prisiskambinti nurodomu telefonu 861044999. Sakė, kad vėliau viską sutvarkys...
Prašiau grąžinti sumokėtus pinigus - 29 Lt, tačiau man sakė, kad negali jų grąžinti, tik kitą laiką kada nors paskirs. Kai pagrasinau kreiptis į policiją ir kitas instancijas, sakė, kad grąžins pinigus, kai atliks kažkokius savo tyrimus.
Manau, tapau apgaulės auka. Mane jau beveik mėnuo vedžioja už nosies ir negrąžina pinigų už neatliktą paslaugą.
Kartu.lt: "Esame tarpininkai"
"Pagrindinė atsakomybė už paslaugos suteikimą ir jos kokybę priklauso tiesioginiam paslaugos pardavėjui, t.y. įmonei "Švari mašina", portalas kartu yra tarpininkas tarp pirkėjo ir pardavėjo. Tačiau mes visuomet atsakingai renkamės įmones, su kuriomis bendradarbiaujame, ir stengiamės užtikrinti sklandų abipusį pirkėjo ir pardavėjo kontaktą.
Kadangi vienos akcijos kuponų parduodame tikrai daug, jeigu paslaugos partneris atlieka paslaugas nekokybiškai arba yra nepatikimas, tą greitai sužinome iš pirkėjų ir visuomet reaguojame.
Dėl šio pasiūlymo nusiskundimų neturėjome, todėl manome, kad tai yra šio konkretaus pirkėjo ir pardavėjo ne komunikacija ir nesusitarimas konkrečioje situacijoje", - rašoma "kartu.lt" atstovų laiške "Bendraukime" redakcijai.
"Švari mašina" komentaras:
"Plovykla turėjo tam tikrą laikotarpį techninių nesklandumų dėl elektros dengimo visame rajone. Dėl to klientui, kuris registravosi iš anksto, buvo apie tai pranešta. Jis paprašė grąžinti pinigus, bet kartu ir užsiregistravo plovimui dar kartą. Kol mes tai patikrinome, praėjo keletas dienų. Užsirašymas buvo ištrintas, o klientui grąžinti pinigai.
Be to, patarimas žmonėms: kilus kokiai nors problemai - nesėdėkite prie kompiuterio rašydami skundus, o tiesiog paskambinkit telefonu arba nuvažiuokite į vietą, ir problemos bus išspręstos 100 kartų greičiau", - rašome "Bendraukime" atsiųstame komentare.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.