Naudoto „Volkswagen T-Roc“ (2020 m.) testas: mažas, bet kietas SUV Gali turėti 4x4 pavarą

2024 m. liepos 31 d. 19:02
„Motorai“
2017 metais pasirodęs „Volkswagen T-Roc“ tapo mažiausiu gamintojo padidinto pravažumo automobiliu, papildęs didesniųjų SUV „Touareg“ ir „Tiguan“ gamą.
Daugiau nuotraukų (28)
Tiesa, už Atlanto ir kai kuriose kitose rinkose dar buvo parduodamas ir didysis „Atlas“, tačiau „T-Roc“ buvo orientuotas į Europą, kur konkuravo itin gausiame mažų krosoverių sektoriuje.
Visgi 4,23 m ilgio „T-Roc“ buvo gana brandus SUV – jei vėliau pasirodę dar mažesni „T-Cross“ ir „Taigo“ turėjo tik priekinius varančiuosius ratus, tai „T-Roc“ buvo galimas ir su „4Motion“ visų ratų pavara ir važiavimo režimų pasirinkimu.
Žinoma, jo dydis lėmė, kad jis turėjo gerokai mažesnę nei „Tiguan“ (naudoto automobilio apžvalgą rasite čia) bagažinę ir saloną. Nors ir pats „Tiguan“ toli gražu nebuvo erdvaus automobilio etalonas, tad nieko keisto, kad vėliau pasirodė ir didesnė „Allspace“ versija.
Tad tai yra vienas kompromisas, o kitas – neišvaizdus ir kietas salono apdailos plastikas. Toks buvo sumontuotas akivaizdžiai tam, kad norintys kokybiškiau įrengto automobilio, rinktųsi brangesnį „Tiguan“. Ir tik gamoje atsiradus mažesniems modeliams, 2022 metų modelio atnaujinimo metu (apžvalgą pamatysite čia) jis pradėtas gaminti naudojant kokybiškesnes salono medžiagas.
O štai variklių galia siekė net iki 300 AG, taip pat buvo galimas net ir kabrioletas. Aišku, tiek vienas, tiek ir kitas buvo reti ir brangūs pasirinkimai, o populiariausi modeliai buvo su benzininiais nuo 1 iki 2 l TSI motorais, taip pat turbodyzeliniais 1,6–2 l TDI varikliais.
Su galingesniais motorais buvo komplektuojamos DSG transmisijos, buvo galima reguliuojamo standumo pakaba, o man „T-Roc“ iki šiol yra vienas smagiausiai valdomų automobilių klasėje, kuo pasižymėjo ir šis naudotas automobilis.
Tad, jei nekreipti dėmesio į skydelio plastiką, „T-Roc“ važiuoja solidžiai ir komfortiškai, o jei čia bus kaip mano bandytoje versijos 2 l 150 AG TDI motoras, tai šis „Volkswagen“ bus ne tik taupus, bet ir dinamiškas.
Visgi optimalus pasirinkimas būtų turbobenzininis 1,5 TSI 150 AG motoras – jei bazinis 1 l 115 AG variklis tiks tik niekur ir niekada neskubantiems, dyzelinių variklių eksploatacija, remiantis „Bosch Car Service“ specialistų duomenimis, yra labiau reikli tiek dėl įpurškimo sistemos, tiek ir dėl kietųjų dalelių filtro, taip pat „Ad Blue“ sistemos, tai benzininiai motorai šių trūkumų neturi.
Žinoma, genda ne tik varikliai, bet ir elektronika, tačiau geriausia žinia yra ta, kad mūsų rinkoje yra labai didelis net ir neoriginalių, bet kokybiškų „Volkswagen“ dalių pasirinkimas, tad automobilio eksploatacijos išlaidos bus nedidelės – daugiau apie naudotą „Volkswagen T-Roc“, taip pat norėdami sužinoti kaip laimėti prizą, žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
naudotas automobilisVolkswagenSUV
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.