„TuSimple“ vilkikas su arbūzais pripildyta puspriekabe 1528 km važiavo savarankiškai. Ir taip, už jo vairo vis tiek sėdėjo žmogus, kuris buvo pasiruošęs bet kurią akimirką perimti sunkvežimio valdymą.
20 proc. kelionės (kuri neįtraukta į minėtą 1528 km skaičių) sunkvežimis buvo vairuojamas žmogaus. Technologija tiesiog dar nėra pasiruošusi visiškai perimti vairuotojų darbą, bet jos potencialas yra akivaizdus.
Autonominis „TuSimple“ vilkikas kelionę įveikė per 14 valandų ir 6 minutes. Jei sunkvežimis neturėtų autonominių technologijų ir visada būtų vairuojamas vieno žmogaus, ta pati kelionė būtų trukusi 24 valandas. Taip yra dėl to, kad sunkvežimių vairuotojų darbo ir poilsio režimas yra griežtai reglamentuotas. Kai autonominis sunkvežimis važiuoja nepavargdamas, žmogus kartais privalėtų sustoti pailsėti.
„TuSimple“ teigia, kad autonominiai sunkvežimiai ne tik pagerintų logistikos kompanijų pelną, bet dar padėtų ir ūkininkams bei prekybininkams, nes šviežius produktus būtų galima pristatyti žymiai greičiau.
„TuSimple“ jau turi apie 20 klientų, kurie domisi kompanijos vystomomis autonominių sunkvežimių technologijomis. „TuSimple“ sistema yra paremta dirbtiniu intelektu, bet kol kas negali būti naudojama be žmogaus už vairo.
Kitos kompanijos taip pat vysto autonominius sunkvežimius – „Tesla Semi“, tikėtina, turės pažangiausią autopilotą rinkoje. Tik laiko klausimas, kai kelyje pamatysime sunkvežimius be vairuotojų.