Todėl nieko keisto, kad 2019 metais šie motorai buvo pakeisti vienintele kita alternatyva – hibridine pavara su 2 l motoru ir elektros varikliu, kurių bendra galia siekė 215 AG. Šio motoro deklaruojamos sąnaudos buvo pusantro litro mažesnės ir siekė 7,3 l/100 km (versijų su tik priekiniais varančiaisiais ratais nurodomos vidutinės sąnaudos yra 6,6 l/100 km benzino), tad jei važiuojate daug ir dažniausiai mieste, verta pasidairyti tokio varianto.
Tačiau dėl kitų dalykų – tiek dėl erdvaus salono (automobilis galėjo turėti ir septynias sėdimas vietas, tačiau 4,6 m ilgio mašinos trečioje eilėje tikrai nebuvo daug vietos, tad nekeista, kad tokia parinktis nebuvo populiari) ir didelės bagažinės (nuo 561 l), tiek ir kokybiškos apdailos su gera įranga (galima papriekaištauti nebent dėl painaus nustatymų valdymo).
Taip pat buvo malonu prisiminti ir smagiai suderintas valdymo savybes (naują automobilį bandžiau 2018 metais, mano apžvalgą rasite internete) tiek kalbant apie tiksliai veikiančią (ypatingai vertinant SUV automobilių masteliais) vairo sistemą, tiek ir gerai subalansuotą pakaba.
O baimė, kad erzins kintamo perdavimo automatine transmisija, nepasitvirtino – vienos pavaros dėžė veikia užtikrintai, imituojamas pavarų perjungimas suderintas taip, kad neatrodo, kad nuolatos važiuotum su praslystančia sankaba.
Na, o vyšnia ant šio Japonijoje pagaminto automobilio (ši Europai skirta karta nebebuvo gaminama Anglijoje) yra jo patikimumas, ką patvirtina ir vienos aukščiausių pozicijų naudotų automobilių reitinguose. Vienas iš rimtesnių dalykų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį perkant šį naudotą automobilį – ar į variklio alyva nepatenka benzinas (alyvoje juntamas benzino kvapas), taip bloginant tepimo savybes. Taip pat nors ir rečiau, bet šis gedimas pasitaikydavo ir iš Japonijos į Europą importuotuose automobiliuose).
Daugiau apie naudotą penktos kartos „Honda CR-V“ žiūrėkite vaizdo apžvalgoje.