Naujo „Nissan Qashqai“ testas: kokį modelį rinktis ir kaip sutaupyti (geriau „e-Power“ ar įprastas variklis?)

2025 m. sausio 22 d. 19:00
„Motorai“
Pernai „Nissan“ gamintojas gerokai atnaujino savo bestselerį, ne tik iš esmės pakeitęs išvaizdą, bet ir sumontavęs šiuolaikinę multimedijos sistemą.
Daugiau nuotraukų (31)
Su mano pirmais įspūdžiais iš pažinties su atnaujintu „Nissan Qashqai“ galite susipažinti čia, o neseniai jį išbandžiau ir kelyje.
Priminsiu, kad tai vis dar yra vienas populiariausių savo klasės atstovų, tad atnaujinimas turėtų dar labiau padidinti susidomėjimą. Be to, jei vasarą atnaujintas modelis už ankstesnę versiją buvo brangesnis maždaug 3500 eurų, tai dabar jis siūlomas su panašia nuolaida. Atrodo, dar vienas argumentas atnaujinto „Qashqai“ naudai.
Na, o man buvo įdomu palyginti dabar bandytą modelį su tradiciniu turbobenzininiu 1,3 l 158 AG motoru, suderintu su automatine transmisija, su anksčiau testuotu modeliu iki atnaujinimo, tačiau turėjusiu „e-Power“ pavarą (jo testą rasite čia).
Jei trumpai, tai pastarasis iš esmės yra elektromobilis, kadangi jo vidaus degimo motoras tiesiogiai nesuka ratų, o veikia kaip generatorius, tiekdamas elektros energiją ratus sukančiam 215 AG elektros motorui.
Ir tada po važiavimo daugiausiai užmiestyje šaltuoju metų laiku, degalų sąnaudos buvo 8,1 l /100 km – visai ne tas rezultatas, kurio tikiesi iš modernios pavaros. Panašu, kad gana dideles benzino sąnaudas lėmė tiek važiavimas greitkeliu, tiek ir salono šildymas. O jei daugiau važinėti mieste (ir, pageidautina, mažiau šildant saloną), tokiu hibridu nesunkiai galima pasiekti ir mažesnes kaip 6 l/100 km benzino sąnaudas.
O štai su dabar bandyta versija su įprastu vidaus degimo motoru, benzino sąnaudos buvo net mažesnės – 7,9 l/100 km (važiavau beveik tais pačiais keliais). Tad čia yra pirmasis patarimas – jei dažnai važinėjate už miesto, rinkitės pigesnę versiją (bazinis modelis kainuoja nuo 26 641 euro, „Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuoma yra nuo 510 eurų) – nuo 32 391 euro kainuojanti „e-Power“ versija efektyvi tik mieste.
Na, o kalbant apie saloną, tai su didesniu ekranu atkeliavo ir „Google“ multimedijos sistema – viskas atitinka šiuolaikinius standartus. Tik kartais mano telefonas ne visada noriai susikalbėdavo su automobiline įranga. Gal tai ir telefono problema, bet faktas, kad norėtųsi didesnio sąsajos stabilumo.
Tačiau tai nėra kritiška, o štai kas tikrai svarbu, tai važiavimo kokybe. Ir čia – antras patarimas jums, kaip galima sutaupyti. Nesirinkite versijos (ar bent jau papildomai neužsakinėkite) su didžiausiais 20 colių ratlankiais. Važiuojant nelygiu asfaltu, balsas net drebėjo, o toks nemalonus purtymas visiškai nederėjo šiam šeimyniniam SUV automobiliui – aukštesnio profilio padangos su mažesniais ratais turėtų pagerinti važiavimo kokybę.
Daugiau apie atnaujintą „Nissan Qashqai“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.