Naujo „Mazda CX-80 PHEV“ testas: su kuo konkuruos septynvietis japoniškas flagmanas ir kuo jis išsiskiria

2025 m. sausio 10 d. 19:02
„Motorai“
Naujas „Mazda CX-80“ yra didžiausias gamintojo modelis Europoje ir japonai tikisi, kad mūsų žemyne jis sulauks nemažai dėmesio. Ar jų norai yra pagrįsti?
Daugiau nuotraukų (39)
Penkių metrų ilgio SUV yra pagamintas naudojant didelių „Mazda“ automobilių modulinę platformą, kurią turi ir mano anksčiau bandytas „Mazda CX-60“ (testą rasite čia). O JAV parduodama ir dar didesnė 90-os serijos versija.
Aš gi norėjau išsiaiškinti kuo didesnysis modelis yra pranašesnis už „CX-60“. Atrodo, viskas labai aišku – „CX-80“ ne tik turi 25 centimetrais didesnį atstumą tarp ašių, bet ir galimas su trečia sėdynių eile, tad juo galima keliauti ir septyniese. Bet ar patogiai?
Na, bent jau kalbant apie motorus, tai „Mazda“ net ir Europoje nesileido į kompromisus – iš tinklo įkraunama versija turi didelio 2,5 l darbinio tūrio keturių cilindrų motorą ir elektros variklį, papildomai sukantį priekinius ratus (šios platformos pagrindiniai varantieji ratai yra galiniai), o bendra iš tinklo įkraunamo hibrido galia siekia net 328 AG.
Ir energiją tiekiančio akumuliatoriaus įkrova neišsenka mažiau nei 20 proc., tad vairuotojui visada pasiekiama maksimali galia. Gamintojas sako, kad 17,8 kWh akumuliatorius vien tik elektra leidžia nuvažiuoti 60 kilometrų – realybėje labai netaupant šis atstumas būtų apie 40 kilometrų.
O kas nenori hibridinės versijos, už panašią nuo 53 900 eurų prasidedančią kainą („Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuomos kaina yra nuo 765 eurų) galima pasirinkti ir dyzelinį modelį (kainuoja nuo 54 900 eurų) su trijų litrų šešių cilindrų motoru – puiku, kad „Mazda“ nusprendė komplektuoti tokius solidžius ir flagmanui derančius motorus, kurie turėtų dar labiau padidinti pirkėjų susidomėjimą.
O jei palyginti su bene vieninteliu tokio dydžio konkurentu – naujuoju „Hyundai Santa Fe“ (jo testą rasite čia), tai korėjietiškas kampuoto kėbulo modelis yra patogesnis sėdintiems trečioje eilėje, bet ne toks dinamiškas kaip „Mazda“ – „Hyundai“ kaip ir jo bendraplatformis „Kia Sorento“, turi 1,6 l motorą, o bendra hibridinės pavaros galia yra 253 AG.
Iš „Mazda CX-80“ trūkumų pirmiausiai paminėčiau seną multimedijos sistemą – panašu, kad kaip ir kitiems japonams „Toyota“, taip pat „Honda“, taip ir „Mazda“ nelabai svarbu naujausi jungiamumo sprendimai. Bet „Mazda“ apdailos kokybė prilygsta „Premium“ segmentui tiek kalbant apie surinkimą, tiek ir apie pačias medžiagas – salonas maloniai džiugina akis ir malonus liesti, taip pat vairuotojo vieta yra patogi ir ergonomiška.
Šiam modeliui nesiūloma reguliuojama pakaba, tad su 20 colių ratlankiais pakaba veikia gana kietai – toks yra kompromisas, suteikiantis daugiau sportiškumo, bent jau palyginti su tuo pačiu „Hyundai Santa Fe“.
Daugiau apie naują „Mazda CX-80“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.