Naudoto „Mitsubishi Eclipse Cross“ (2019 m.) testas: paskutinis originalus japonų gamintojo SUV

2024 m. gruodžio 31 d. 19:02
„Motorai“
Nuo 2017 metų gaminamas „Mitsubishi Eclipse Cross“ yra paskutinis „Mitsubishi“ savarankiškai sukurtas SUV iki tada, kai šis gamintojas iš Japonijos įsiliejo į „Renault-Nissan“ aljansą.
Daugiau nuotraukų (38)
Ir nors naujo modelio debiuto metu sakiau, kad „Mitsubishi“ tai išeis tik į naudą ir gamintojas galės naudotis „Renault“ ir „Nissan“ sukurtomis platformomis, realybė pasirodė gerokai labiau pragmatiška – pats gamintojas pasitraukė iš ne vienos rinkos (tarp kurių – ir Baltijos šalys), o tose Europos šalyse, kur jo automobiliai vis dar parduodami, tai yra tiesiog kitokiu logotipu paženklinti „Renault“ modeliai.
Apmaudu, kad ši sinergija pasiglemžė originalų prekės ženklą – kas nepamena vienų pirmųjų rinkoje SUV „Pajero“, sportiškųjų „Lancer“, vikrių miesto mažylių „Colt“ ar tų pačių „Eclipse“ – japoniškų kupė automobilių.
Tiesa, kurie su amerikietiškais „Chrysler“ ir „Dodge“ dalinosi tomis pačiomis platformomis ir motorais (gamintojai bendradarbiavo net kelis dešimtmečius).
Na, o grįžtant prie „Eclipse Cross“, tai yra klasikinis krosoveris, turintis „Outlander“ platformą, tuos pačius techninius sprendimus, tačiau nuo pastarojo išsiskiriantis labiau originalia išvaizda ir geresne įranga – tarsi aukštesnės klasės padidinto pravažumo automobilis nei „Outlander“.
Su modelio atnaujinimu Europoje įprastus motorus pakeitė iš tinklo įkraunamos versijos – bendraplatformio naudoto hibridinio „Outlander“ apžvalgą rasite čia.
Na, o šis „Eclipse Cross“ maloniai džiugina ne tik originalia išvaizda (iki atnaujinimo galinis langas neturėjo valytuvo ir buvo padalintas į dvi dalis), bet ir kažkuo tuometinių „Lexus“ interjerus primenančiu prietaisų skydeliu.
Nors debiuto metu buvo žadamos ir dyzelinės versijos, tačiau „Eclipse Cross“ buvo siūlomas su vieninteliu 1.5 l (120 kW/163 AG) benzininiu motoru su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Kai bandžiau automobilį tiek 2017-aisiais, tiek ir važinėjant naudota mašina dabar, degalų sąnaudos buvo apie 10 l/100 km, tad pavaros taupia tikrai nepavadinsi.
Modelis galimas su mechanine arba čia kur kas labiau derančia automatine CVT transmisija. Bet būtent pastaroji ir yra didžiausia (ir brangiausia) galimų gedimų priežastis.
Kaip sako „Bosch Car Service“ specialistai, šios bepakopės pavarų dėžės gedimai susiję tiek su elektronika ir transmisijos valdymu, tiek ir techniniais mazgais, tad įsigydami tokį naudotą automobilį su automatine pavarų dėže įsitikinkite, kad ši transmisija veikia sklandžiai, o imituojamas pavarų perjungimas veikia tolygiai ir be trūkčiojimų.
Daugiau apie naudotą „Mitsubishi Eclipse Cross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.