Jo teigimu, vis daugiau modelių neturi funkcijos, kuri gali palengvinti techninę priežiūrą, todėl ekspertas pataria vairuotojams vengti tų automobilių, kuriuose nėra matuoklio alyvos lygiui patikrinti.
„Šiandien jums parodysiu, kodėl neturėtumėte pirkti automobilio be alyvos matuoklio.
Dabar dauguma automobilių turi alyvos matuoklį, kad galėtumėte išmatuoti alyvos lygį, tačiau tarp brangių europietiškų automobilių vyrauja bloga tendencija ir daugelis jų alyvos matuoklį pašalina.
Jei neturite alyvos matuoklio, negalite nustatyti tikrojo [alyvos] lygio, negalite pasakyti, kiek ji užteršta.
Štai kodėl jie [gamintojai] juos įdeda.
Labai svarbu, kad alyva būtų pilna ir švari“, – pažymėjo Skotas.
Express pabrėžė, kad dauguma benzininių ar dyzelinių automobilių turi matuoklį, kurį savininkai gali išsitraukti ir patikrinti alyvos lygį alyvos talpykloje bei tai, ar ją reikia keisti.
Tačiau dabar vis daugiau modelių gaminama be alyvos matuoklio po variklio dangčiu, siekiant sutaupyti pinigų gaminant automobilį ir paskatinti savininkus nuvežti jį pas mechaniką.
Vietoj to šiuose automobiliuose įrengti jutikliai, kurie reguliariai stebi alyvos lygį automobilyje.
Tačiau Kilmeris įspėjo, kad jei jie sugenda, savininkai gali turėti prastai suteptus variklio komponentus, kurie greičiau susidėvi, todėl vairuotojai neišvengs brangaus remonto.
„Buvo pakankamai blogai, kai automobilių gamintojai pašalino automatinės pavarų dėžės matuoklį, todėl negalėjai patikrinti šio skysčio, tačiau variklio alyva yra dar svarbesnė.
Taigi padėkite man padaryti galą planuotam senėjimui. Jei pamatysite automobilį be matuoklio, nepirkite jo ir galbūt gamintojai susimąstys ir jį grąžins“, – apibendrino automobilių mechanikas Skotis Kilmeris.
Šaltinis: unian.net