Naudoto „Škoda Scala“ (2019 m.) testas: geriausias nebrangaus automobilio pasirinkimas nebijantiems stereotipų

2024 m. gruodžio 13 d. 19:00
„Motorai“
Taip ir pasakyčiau tam, kuris suabejotų ar tai tikrai yra geriausias pasirinkimas – jei man reikėtų įvardinti praktiškiausią nebrangų automobilį, tačiau be kompromisų dėl medžiagų ir apdailos kokybės, tai būtų būtent „Škoda Scala“.
Daugiau nuotraukų (33)
Žinoma, „Renault“ gamintojui priklausančios „Dacia“ markės „Sandero“ ar „Jogger“ yra be konkurencijos geriausias naujo automobilio pasirinkimas kalbant apie kainą, tačiau ten krumpliais barškinsite kietą plastiką, o ir valdymas toli gražu neįkvepiantis – ne tam kurti šie automobiliai.
Taip, ir „Scala“ nėra nei „Premium“ atstovas, nei itin sportiškas, bet ne šiaip specialistai puikiai įvertino šio modelio savybes, kada ne tik „Auto Bild“, bet ir kitų leidinių testuose jis aplenkė ne tik tokius automobilius kaip „Kia Ceed“ ar „Ford Focus“, bet ir vokiečių numylėtinį „Volkswagen Golf“.
Aišku, prie to prisidėjo ir patraukli kaina, tačiau gerai pamenu savo nuostabą, kai prieš penkis metus mane maloniai nustebino solidžiai įrengtas naujas „Scala“, tuomet pakeitęs pigiausią gamoje „Škoda Rapid Spaceback“ – minkšto apdailos plastiko nebūtum radęs nei bendraplatformyje „Volkswagen Polo“, nei didesniame „T-Roc“ (naudoto automobilio testą rasite čia) iki atnaujinimo.
O dar jo atstumas tarp ašių siekė daugiau nei 2,6 metro, tad vietos gale čia daugiau nei 7 kartos „Volkswagen Golf“, o ir į bagažinę telpa net iki 1410 litrų.
Visose komplektacijose – didelis multimedijos ekranas, papildomai buvo galimas skaitmeninis prietaisų skydelis. Bene vienintelis, palyginti su aukštesne klase, apribojimas – nėra berakčio automobilio užvedimo (patogi parinktis nes nereikia ieškoti kišenėje raktelio), taip pat nesiūlomas ir projekcinis ekranas.
Važiavimas – kaip geriausiais „Škoda“ automobiliais, nemažai tam įtakos turi ir nedidelis 1109 kilogramų svoris, nors ir nebuvo taupyta kur nereikia – variklio gaubtas sunkus, nėra daug triukšmo ir nuo ratų arkų. O dar šioje komplektacijoje buvo reguliuojamo standumo amortizatoriai, kas yra netikėta šioje klasėje, tad galima pasirinkti ir sportišką pakabos nustatymą.
Žinoma, dinamika nėra kvapą gniaužianti, nes daugiausiai montuoti trijų cilindrų 1 l motorai (galimi ir su automatine DSG transmisija) – nors ir užtikrina pakankamą pagreitį (iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 9,8 sekundes), tačiau mėgsta aukštesnius sūkius. Ir nors variklis veikia pakankamai tyliai, tačiau salone juntamos vibracijos – pavyzdžiui, „Renault“ automobiliuose tricilindriai motorai veikia švelniau. Aišku, buvo ir brangesnės versijos su 1,5 l keturių cilindrų 150 AG motoru.
O po testo sau pasakiau – jei tik man dabar reikėtų automobilio, tikrai rinkčiausi šį modelį. Be to, ir atrodo neblogai, ką įrodo ir „Red Dot“ dizaino apdovanojimas.
O dar, palyginti su didesniu „Octavia“, jis yra ir žymiai patikimesnis – kaip pažymi „Bosch Car Service“ specialistai, šiam modeliui daugiausiai galima priekaištauti nebent tik dėl nestabiliai veikiančios multimedijos sistemos ar kitų elektronikos gedimų – daugiau apie naudotą „Škoda Scala“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.