„Ateityje, preliminariai 2027m., yra numatomos greitųjų maršrutų trasų korekcijos plečiant maršrutų tinklą pietinėje ir šiaurinėje Vilniaus miesto dalyje“, – teigė JUDU Susisiekimo sistemų inžinierius Rokas Urbonavičius.
Tikimasi, jog tuomet šie maršrutai kursuos 20 proc. greičiau. Be to, numatoma, kad pokyčiai viešojo transporto srityje palies ir troleibusus, pagrindinius autobusų maršrutus bei privežamuosius autobusus.
„Kai Vilnių pasieks daugiau autonominių troleibusų, pastarieji galės kursuoti be troleibusų kontaktinio tinklo. Tai leis pakoreguoti troleibusų trasas ir leisti juos važiuoti ten, kur tokio tinklo nėra“, – rašoma portale „Made in Vilnius“.
„Vežėjui, „Vilniaus viešajam transportui“, atsinaujinus troleibusų parką ir įsigijus 73 triašius autonominės eigos troleibusus, numatomi troleibusų maršrutų trasų pokyčiai pratęsiant maršrutus į miesto teritorijas, kuriose nėra kontaktinio tinklo“, – teigė R. Urbonavičius.
Numatoma, jog įgyvendinus pokyčius, privežamieji maršrutai, pagal planus 2027 metams, piko metu turėtų kursuoti ne rečiau kaip 15 min.