Tūkstančiai už remontą: ekspertai įvardijo 4 brangiausias automobilių mechanines problemas

2024 m. gruodžio 10 d. 11:10
Įsigyti automobilį nėra pigu, tačiau nereikėtų pamiršti ir jo remonto. Kai kurių gedimų pašalinimui vairuotojai turi skirti tūkstančius dolerių.
Daugiau nuotraukų (3)
Ekspertai įvardijo 4 brangiausias mechanines problemas, kurios gali atsirasti naudotame automobilyje, rašo „GOBankingRates“.
4. Transmisijos problemos
Bendrovės „Trackershop“ direktorius Digas Karse teigė, kad transmisijos problemos dažnai pasitaiko didelės ridos automobiliuose.
Jis sakė, kad kai kurių iš šių gedimų pašalinimas vidutiniškai kainuoja nuo 300 iki 2 000 JAV dolerių.
„Ši kaina svyruoja ir gali būti dar brangesnė, priklausomai nuo automobilio markės ir modelio.
Pavarų dėžė turi daug judančių dalių, kurios laikui bėgant labai jautrios nusidėvėjimui, o tokie dalykai kaip reguliarios priežiūros trūkumas dar labiau prisideda prie jos gedimo naudotuose automobiliuose“, – aiškino ekspertas.
3. Katalizatoriaus gedimas
Katalizinis konverteris gali atrodyti nesvarbi automobilio dalis, tačiau jo keitimas yra brangiai kainuojanti problema.
Automobilių raktais Otavoje prekiaujančios įmonės „Car Keys Ottawa“ įkūrėjas Tomeris Rudermanas sakė, kad šios dalies pakeitimas gali kainuoti nuo 1 500 iki 2 500 JAV dolerių.
„Nors techniškai įmanoma važiuoti be katalizatoriaus, to daryti nepatarčiau, nes tai gali sugadinti jūsų automobilį, pakenkti jo veikimui ir būti nenaudinga aplinkai.
Jei ketinate įsigyti naudotą automobilį, įsitikinkite, kad katalizinis konverteris yra nepažeistas ir geros būklės“, – sakė jis.
2. Pakabos problemos
Dig Karse taip pat paminėjo pakabos problemas, už kurių pašalinimą vairuotojams teks sumokėti nemažą sumą.
Jis pažymėjo, kad ši automobilio sudedamoji dalis patiria didelį krūvį, o tai ypač blogai naudotų modelių su didele rida atveju.
„Dėl kiekvienos duobės ir nelygumų pakaba dėvisi, kol nustoja veikti ir ją reikia keisti.
Jei reikia pakeisti vieną ar du komponentus, tai gali kainuoti vos 100 JAV dolerių.
Tačiau vidutinė pakabos pakeitimo kaina gali siekti apie 2 000 dolerių“, – pabrėžė ekspertas.
1. Variklio gedimas
Lyderis tarp brangiausių automobilio mechaninių problemų pasirodė esąs variklio gedimas.
Techninis direktorius Mr. Transmission Timas Rodiferis teigė, kad variklio kapitalinio remonto kaina, priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, gali svyruoti nuo 4 000 iki 7 500 JAV dolerių ar daugiau.
„Iš savo patirties žinau, kad žmonės paprastai neatsikrato gerai važiuojančio automobilio, nebent su juo kyla didelių problemų.
Galiu pasakyti, kad dauguma naudotų automobilių variklio problemų dažnai kyla dėl aplaidžios techninės priežiūros, pavyzdžiui, praleidus tepalų keitimo ar oro ir degalų filtrų keitimo terminus.
Akivaizdu, kad šios klaidos gali sukelti labai brangių ir dažnai netikėtų mechaninių problemų“, – dalijosi jis.
Šaltinis: unian.net

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.