Ekspertai įvardijo kritinę naudoto automobilio ridą, kuri didina rimtų gedimų tikimybę, rašo GOBankingRates.
Automobilių pramonės ekspertas Robas Dillanas teigė, kad vairuotojai turėtų susilaikyti nuo automobilio, kurio rida viršija 160 000 kilometrų, pirkimo.
Pasak jo, nuo šios ribos padidėja tikimybė, kad transporto priemonė suges.
„Automobiliai, kurių rida viršija 160 000 kilometrų, paprastai dažniau susiduria su pagrindinių komponentų, pavyzdžiui, variklio, transmisijos ir pakabos, problemomis.
Vidutinė variklio remonto ar keitimo kaina gali svyruoti nuo 3 000 iki 8 000 JAV dolerių, o transmisijos remontas gali kainuoti nuo 1 800 iki 3 400 JAV dolerių.
Šios galimos išlaidos gali greitai atsverti bet kokias pradines santaupas, sutaupytas dėl mažesnės pirkimo kainos“, – aiškino ekspertas.
Dillanas pažymėjo, kad dažna transporto priemonių techninė priežiūra taip pat didina bendras transporto priemonės nuosavybės išlaidas.
Jis pridūrė, kad šešiaženklė rida gali slėpti prieš daugelį metų atsiradusias problemas.
„Truck Brigade“ įkūrėjas Ryanas Hortonas pritaria šiai nuomonei.
Tačiau jis patikslino, kad 160 000 km ar daugiau kilometrų nuvažiavusios transporto priemonės ne visada slepia rimtus gedimus:
„Nėra jokio stebuklingo skaičiaus, kiek kilometrų automobilis turi nuvažiuoti, kad nebereikėtų svarstyti apie jo pirkimą.
Tačiau daugiau nei 160 000 kilometrų nuvažiavęs automobilis laikomas didelės ridos automobiliu.
Ieškantys patikimo automobilio turėtų apsvarstyti automobilius, kurių rida mažesnė nei 160 000 kilometrų ir kuriems kai kuriais atvejais dar galioja garantija.“
Apie automobilius, turinčius daugiau nei 160 000 kilometrų, savo nuomonę išsakė ir „Modified Rides“ vyresnysis redaktorius Seanas Milleris.
Pasak jo, jis stengiasi vengti pirkti tokius automobilius.
„Kalbant apie naudotus automobilius, paprastai vengiu visko, kas turi daugiau nei 160 000 kilometrų ridą.
Tuo metu net ir patikimi modeliai pradeda reikalauti didelės priežiūros ir remonto, o tai gali nusverti iš pradžių sutaupytas lėšas.“
Patyręs mechanikas ir „Junk Car Medics“ įkūrėjas Toddas Bialaszewskis pabrėžė, kad kilometražas nėra vienintelis veiksnys, į kurį reikia atkreipti dėmesį perkant naudotą automobilį.
„Nors odometras suteikia kontekstą, automobilio patikimumui ir ilgaamžiškumui įtakos turi daug kitų veiksnių“, – sakė jis.
Melanie Musson, CarInsurance.org automobilių pramonės ekspertė, mano, kad kai kurie automobilių gamintojai gamina patikimesnius modelius, kurie be problemų gali nuvažiuoti daugiau nei 160 000 km.
„Galite tikėtis, kad „Honda“ ar „Toyota“ automobilis patikimumu be gedimų tarnaus bent 80 000 kilometrų ilgiau nei panašus „Dodge“ automobilis.“
Vis dėlto minėti ekspertai sutinka, kad techninės priežiūros kokybė automobilio būklei turi įtakos labiau nei bet kas kitas.
Todėl vairuotojai buvo paraginti laiku keisti eksploatacines dalis ir skysčius.
ŠALTINIS: UNIAN.NET