Naudoto „Citroën C5 Aircross“ (2019 m.) testas: nepadoriai minkštas, bet komfortiškiausias SUV

2024 m. lapkričio 19 d. 18:57
„Motorai“
Minkščiausios sėdynės, komfortiškiausiai suderinta pakaba, lengviausiai besisukantis vairas – tiems, kam komfortas yra prioritetų viršūnėje, geresnio pasirinkimo nei „Citroën C5 Aircross“ greičiausiai nebus.
Daugiau nuotraukų (24)
O juk šis automobilis turi kitų žinomų modelių – „Peugeot 3008“ ir didesniojo „5008“, taip pat „Opel Grandland X“ – platformą ir techninę įrangą. O dar priminsiu, kad dėl puikių savybių „Peugeot 3008“ buvo pripažintas 2017 metų Europos automobiliu, tad jį puikiai įvertino ir specialistai.
Žinoma, „Citroën“ gamintojas savo automobiliams suteikia unikalių savybių, kurių pagrindinė – maksimalus komfortas. Tiesa, racionalūs gamintojo skaičiavimai (ir unifikuoti su kitais automobiliais sprendimai) seniai nebeleidžia naudoti kažkada markę garsinusios hidraulinės pakabos, bet inžinieriai pasistengė, kad šio „Citroën“ vairuotojas būtų lepinamas didžiausiu įmanomu komfortu.
Tad čia – ir kitokie nei bendraplatformiuose modeliuose amortizatoriai su specialiais eigos ribotuvais, padedančiais geriau sugerti kelio nelygumus, ir itin daug minkšto užpildo turinčios sėdynės (bet su geru ir prilaikančiu posūkiuose profiliu), tiek ir itin lengvai veikiant, tačiau pakankamai tiksli vairo sistema.
Na, o kiti dalykai jau žinomi iš bendraplatformių modelių – turbobenzininiai ir turbodyzeliniai varikliai, galimi su itin sklandžiai veikiančia aštuonių greičių hidrauline automatine pavarų dėže, kurios tolygus veikimas itin dera prie atpalaiduojančio važiavimo šiuo „Citroën“.
Žinoma, kalbant apie eksploatacijos niuansus, tai priežiūros rūpesčiai bus tokie patys kaip ir tos pačios konstrukcijos „Peugeot“ ar „Opel“ automobiliuose. Kaip sako „Bosch Car Service“ specialistai, reikia atkreipti dėmesį, kad tradiciškai dyzelinių motorų priežiūra dėl su jais naudojamų kietųjų dalelių filtro, taip pat „AdBlue“ sistemos reikalauja didesnių išlaidų, taip pat 1,5 l dyzelinių motorų silpnoji vieta yra skirstomoji grandinė, kurią reikia keisti dažniau nei numato gamintojas.
Kalbant apie benzininius motorus, patikimesni yra didesnio darbinio tūrio 1,6 l keturių cilindrų varikliai nei 1,2 l trijų cilindrų motorai. Bendrai visiems modeliams pažymimi elektronikos gedimai, tačiau apskritai vertinant, tai šios platformos automobiliai, įskaitant ir čia bandomą „Citroën C5 Aircross“, yra gana patikimi ir turi laiko patikrintas technologijas.
Daugiau apie naudotą „Citroën C5 Aircross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
CitroenAutomobilisTestas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.