Kuris, iškart pastebėsiu, tiek 2022 metais, tiek ir pernai buvo populiariausias Europoje kompaktinės klasės SUV automobilis – ypatingas pasiekimas, įvertinant, kad didžiausioje automobilių rinkoje Vokietijoje be išlygų dominuoja „Volkswagen Tiguan“.
Bet korėjiečiai ne veltui savo tyrimų ir kūrimo centrą yra įsirengę būtent šioje šalyje netoli Frankfurto: suprasi ko reikia vokiečiams – sukursi geromis ir visapusiškomis savybėmis pasižyminti automobilį. Kad ir tokį kaip „Tiguan“, apie kurio naujos kartos modelį daugiau sužinoti galite čia.
Žinoma, korėjiečiai, pagavę sėkmės bangą, įsidrąsino ir naujai kartai suteikė gerokai ryškesnę išvaizdą (kaip ir ankstesnės dvi kartos, jis gaminamas Čekijoje) nei buvo anksčiau (su trečios kartos naudotu automobiliu galite susipažinti šiame teste) – pirkėjai mėgsta išskirtinius automobilius, nors būtent apie tuos pačius vokiečius tai bene mažiausiai pasakytina.
Su modelio atnaujinimu šiek tiek pasikeitė išorė, išvaizda tapo brandesnė ir solidesnė. O štai salone pasikeitimų daugiau ir jie labai geri, kadangi anksčiau čia buvusius neintuityvius pavarų režimų perjungimo mygtukus pakeitė pasukama svirtelė prie vairo. O atsiradusioje vietoje dabar yra patogus belaidis telefono įkrovimas.
Žinoma, vien geromis savybėmis sėkmės nesulauksi, jei nebus patrauklios kainos – tradiciškai geromis komplektacijomis pasižyminčio „Hyundai Tucson“ kaina prasideda nuo 28 490 eurų, „Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuoma yra nuo 578 eurų, mano bandytas iš tinklo įkraunamas hibridas kainuoja gerokai brangiau ir atsieis nuo 41 490 eurų.
Daugiau apie atnaujintą „Hyundai Tucson“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.