Naudoto „Lexus IS Hybrid“ testas: ieškantiems patikimo „Premium“ automobilio

2024 m. lapkričio 2 d. 10:00
„Motorai“
Nors net nuo 2013 metų gaminamas „Lexus IS“ mūsų rinkoje nebeparduodamas, tai yra puiki ir, svarbiausiai, gerokai patikimesnė alternatyva nei 3 serijos BMW, „Audi A4“ ar C klasės „Mercedes“.
Daugiau nuotraukų (29)
Būtent su išvardintais automobiliais ir konkuravo šis „Lexus“ sedanas, kurio pirmos kartos modelis debiutavo 1998 metais. Antroje kartoje nebeliko universalo, tačiau atsirado itin galingos versijos su V8 motorais. Tačiau, žinoma, Europoje kur kas aktualiau hibridai.
Modelis buvo atnaujintas 2017 ir 2020 metais, jis galimas tiek su standartine galinių, tiek ir visų ratų pavara. Unikali šioje klasėje yra hibridinė „Lexus“ jėgainė su 2,5 l atmosferiniu varikliu ir dviem elektros motorais – šioje bandomoje versijoje ji pasiekia 223 AG ir užtikrina neblogą dinamiką (8,3 s iki 100 km/h) bei, kas kur kas svarbiau, nedideles degalų sąnaudas.
Žinoma, konkuruoti su galingiausiais vokiškais modeliais reikėtų vertinti variantus su turbobenzininiais motorais, tačiau šios hibridinės pavaros užtenka beveik visais atvejais. Tuo labiau, kad net jei čia ir nėra reguliuojamo standumo pakabos (tokia buvo „F Sport“ komplektacijoje), jis važiuoja tiek komfortiškai, tiek ir sportiškai.
Dėl pirmos savybės galima padėkoti ir sąlyginai nedideliems iki 18 colių ratlankiams su aukšto profilio padangomis, tiek ir didesniojo GS modelio platformai, kurią naudojant ir pagamintas IS. Skirtumas tik tas, kad palyginti su pastaruoju, čia mažiau vietos gale, taip pat mažesnė ir bagažinė.
O štai pakaba priekyje turi dvigubas svirtis (gale – daugiasvirtė pakaba), o ne tradicinę „McPherson“ konstrukciją, kas labiau būdinga sportiškiems automobiliams, pvz, „Alfa Romeo Giulia“. Bet, aišku, tam reikėtų ir gerokai tiksliau veikiančios vairo sistemos, o šiame automobilyje ji akivaizdžiai orientuota į komfortą, tad 3 serijos BMW valdomas tikrai smagiau.
Bet štai ko neturi vokiški automobiliai, tai taupių benzininių variantų – efektyvių hibridinių „Toyota“ ir „Lexus“ pavarų atskirai pristatyti nereikia. Tuo labiau, kad su didelio darbinio tūrio varikliu realiomis važiavimo sąlygomis hibridinė pavara veikia geriau nei su 1,8 l motoru, montuojamu į silpnesnius „Toyota“ hibridinius modelius, kada norint važiuoti dinamiškai erzina aukšti sūkiai.
O vyšnia ant torto, lyginant su vokiečiais – jei pastarieji, norint ir galios, ir adekvačių išlaidų degalams, gali pasiūlyti tik dyzelinius motorus, tai pastarieji, pasak „Bosch Car Service“ specialistų, su laiku pradeda reikalauti investicijų tiek kalbant apie kietųjų dalelių filtrus, tiek apie „Ad Blue“, tiek ir apie įpurškimo sistemas – viso to japoniškame automobilyje išvengsite.
Žinoma, ne visiems bus priimtina tiek ne dinamiškiausiai veikianti hibridinė pavara, tiek ir gana specifinis, nors ir originalus japoniško automobilio salonas – daugiau apie naudotą „Lexus IS“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
Automobilisnaudotas automobilisLexus
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.