Tikriausiai ne vienas pamenate „Tiguan Allspace“, kuris buvo skirtas tiems, kam patiko standartinio „Tiguan“ išvaizda ir savybės, bet norėjo erdvesnio salono ir talpesnės bagažinės, ir kuris galėjo turėti septynias sėdimas vietas.
O pristačius naujos kartos „Tiguan“, kurį laiką nebuvo kalbama apie tai, kas bus pasiūlyta tiems, kam reikia didesnės mašinos, bet negalvoja apie prabangų „Touareg“. Iki šio trečiadienio, kada oficialiai debiutavo naujasis „Tayron“.
Deja, kol kas negalėjau juo važiuoti, bet turėjau galimybę apžiūrėti, pasėdėti, paliesti ir įvertinti ar tikrai gamintojas pagrįstai tikisi, kad jau kitąmet Baltijos šalyse „Tayron“ bus antras populiariausias „Volkswagen“ modelis po „Tiguan“. Beje, „Tayron“ kartu su „Tiguan“ yra gaminami toje pačioje gamykloje Volfsburge, Vokietijoje.
Pirmiausiai kalbant apie išvaizdą, tai jis akivaizdžiai skiriasi nuo bendraplatformio „Tiguan“ – ankstesnėje kartoje didesnis „Allspace“ labiausiai buvo atpažįstamas tik pagal didesnę bagažinę.
O kalbant apie salono erdvę ir galimybę keliauti septyniese, tai dabar reikalai geresni nei anksčiau – jei „Tiguan Allspace“ net nepavyko atsisėsti už antros eilės sėdynių ir apžvalgoje minėjau, kad čia trečioje eilėje vietos mažiau ne tik nei „Santa Fe“ ar „Kia Sorento“, bet ir „Toyota Highlander“, tai dabar rezultatas geresnis, nors ir ne be kompromisų.
Be to, jei norėsite iš tinklo įkraunamos versijos, tai tokiu atveju turėsite tik penkias vietas – gale sumontuotas 19,7 kWh įkraunamos talpos akumuliatorius, o gamintojas žada, kad vien tik elektra galima nuvažiuoti iki 120 kilometrų – kai tik bus galimybe, būtinai išbandysiu.
Persėdus į priekį – dar kokybiškesnis nei „Tiguan“ salonas, taip pat vizualiai besiskiriantis nuo pastarojo su horizontalia plokšte per visą plotį nuo durelių iki durelių – atrodo efektingai ir vizualiai dar labiau padidina salono erdvę.
Varikliai – nuo 1,5 iki 2 l TSI (150–265 AG) turbobenzininių keturių cilindrų motorų iki 2 l TDI turbodyzelių (150–193 kW), visi varikliai komplektuojami su DSG automatinėmis transmisijomis. Ir, žinoma, iš tinklo įkraunamas hibridas su 1,5 l varikliu, kartu su elektros motoru pasiekiantis 204 (150 kW) arba 272 (200 kW) arklio galias.
Būtent šie hibridai ir bus pirmieji, kurie atkeliaus į Lietuvą. Deja, kol kas kainos mūsų rinkoje nėra žinomos, pristatymo metu buvo paskelbta bazinė kaina Vokietijoje, kuri yra nuo 45 475 eurų. Remiantis ja, „Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuomos kaina būtų nuo 789 eurų – akivaizdu, kad matant su didele nuolaida siūlomus naujos kartos „Tiguan“, nėra abejonių, kad gamintojo atstovai mūsų rinkoje ne su rožiniais akiniais planuoja „Volkswagen Tayron“ sėkmę, kurią lems ir konkurencinga kaina.
Daugiau apie naują modelį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.