2024 m. „Hyundai Santa Fe“ testas: kodėl šis septynvietis – geriausias pasirinkimas

2024 m. spalio 7 d. 19:04
„Motorai“
„Hyundai Santa Fe“ yra didžiausias gamintojo SUV Europoje ir ieškantiems septynviečio šios klasės automobilio, kuriame bus patogu net ir trečioje sėdynių eilėje, tai yra bene vienintelis pasirinkimas.
Daugiau nuotraukų (50)
Žinoma, reikia atsižvelgti ir į kainą, kadangi tiek „Volvo XC90“ (kurio, beje, naujos kartos versiją bandysiu jau kitą mėnesį), tiek „Ford Explorer“ ar elektrinis „Kia EV9“ yra visai kitame, gerokai didesnės kainos segmente.
Žinoma, dabar gerokai brangesnis ir naujasis „Hyundai Santa Fe“ – jei ankstesnio modelio kaina buvo nuo 44 000 eurų (jo testą rasite čia), tai dabar Europoje siūlomos tik hibridinės versijos (215 arba 253 AG), tad ir kainuoja jis nuo 53 990 eurų, „Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuomos kaina yra nuo 965 eurų, bandytas iš tinklo įkraunamas hibridas, vien tik elektra galintis nuvažiuoti virš 50 kilometrų, kainuoja nuo 56 990 eurų.
Bet tuo blogos žinios ir baigiasi. Pastebėjote keistai atrodančią kampuotą galinę automobilio dalį? Ogi dabar čia dar daugiau vietos ir patogiau sėdėti trečioje eilėje nei anksčiau. Tiesa sakant, maloniai nustebino pilnavertės trečios eilės sėdynės, kur gerokai erdviau nei „Toyota Highlander“ ar, tikėtina, „Škoda Kodiaq“ (bandžiau penkių vietų versiją).
Ir tikrai jos daugiau nei bandytame „Volvo EX90“ elektromobilyje, kuris taip pat galimas su septyniomis sėdimomis vietomis. O dar po kelių dienų išvysite pirmąją septynviečio „Volkswagen Tayron“ apžvalgą – pavyzdžiui, jo iš tinklo įkraunama hibridinė versija gali turėti tik penkias sėdimas vietas.
Žinoma, jei reikia maksimalios erdvės, tai Europoje kol kas nieko geriau nesiūloma už tokius furgonus kaip „Volkswagen Multivan“ ar V klasės „Mercedes“. Tačiau jei norite talpios, erdvios, bet patogios ir mieste mašinos, šiandien mano pasirinkimas būtų būtent naujasis „Hyundai Santa Fe“.
Ir aš netgi susitaikyčiau su kompromisu, kad jis neturi reguliuojamo standumo amortizatorių – tiek savo važiavimu keliu, tiek ir nuvažiavus nuo asfalto, jis pasižymi gerai subalansuotomis ir komfortiškomis savybėmis.
Žinoma, ieškoti didelių nuotykių ten kur baigiasi kelias, nesiūlau, nors jo išvaizda ir primena britišką „Land Rover Defender“ – su mažesne nei 20 centimetrų prošvaisa, nors ir turintis tarpašinį diferencialą su važiavimo režimų pasirinkimu, tai tikrai nėra bekelei skirtas visureigis.
Tad priimkite „Santa Fe“ kaip erdvų šeimyninį automobilį, kuris patogus ne tik kelionėje, bet ir mieste – nors ir itin talpus, bet visgi jo ilgis nesiekia nė 4,9 metro, tad juo patogu manevruoti, taupu važinėti (vidutinės degalų sąnaudos net ir po 700 kilometrų su tik kartą įkrautu akumuliatoriumi neviršijo 9 l/100 km) o aukšta galinė dalis su plačiomis bagažinės durelėmis patiks tiek keleiviams, tiek ir mėgstantiems aktyvų laisvalaikį keliaujant su didele manta.
Daugiu apie naują „Hyundai Santa Fe“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
naujas automobilisHyundaiSUV
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.