NIO yra Kinijos elektromobilių gamybos kompanija šioje šalyje veikianti 10 metų. Šiuo metu jie gamina šešis elektra varomus modelius, kurie daugiausia parduodami Kinijos ir aplinkinių šalių rinkose. Tai šiek tiek prabangesnių automobilių gamintojas, neturintis itin didelių gamybos apimčių.
Belgijos laikraštis „De Tijd“ netgi paskelbė, kad NIO jau buvo atsiuntęs savo atstovų delegacija apžiūrėti gamyklas ir bandyti rasti sutarimą jos įsigijimui, tačiau tokią informaciją labai greitai paneigė NIO vadovas Bin Li.
Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, jis teigia, kad Europoje juos domina tik galimybė turėti elektromobilių baterijų keitimo stotelių tinklą, o gamyklos pajėgumų Kinijoje šiai kompanijai pakanka.
Jo žodžiai, tik patvirtino gandus, kad Kinijos vyriausybė pradėjo drausti šios šalies gamintojams statyti gamyklas užsienyje.
Tiksliau, Kinijos komunistų partija išsiuntinėjo rekomendacijas savo šalies koncernams, kuriose patariama vengti gamybos įmonių statybų kitose šalyse ir viską gaminti Kinijoje, nes šios šalies ekonomika niekaip neišlipa iš stagnacijos ir tokiu būdu norima paskatinti ekonomikos augimą.
Bin Li, komentuodamas gandus apie gamyklos įsigijimą, net leido sau pajuokauti.
„Kaip manote, ar mes galime sau leisti pirkti gamyklą, kurios nepajėgė išlaikyti tokia pasaulinė kompanija kaip „Audi?“, – teigė jis žurnalistams.