Ir nors šiemet atnaujinto modelio išvaizda pasikeitė nedaug, tai vis dar yra vienas smagiausiai valdomų krosoverių klasėje (automobilis pagamintas naudojant „Fiesta“ platformą). O taip stipriai brangstant automobiliams, „Puma“ iš vieno brangiausių automobilių klasėje tapo vienu įperkamiausiu.
Žinoma, prie to prisidėjo ir gamintojo siūloma nuolaida, tad dabar „Puma“ kainuoja nuo 23 740 eurų, „Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuomos kaina yra nuo 421 euro. Aišku, kadangi šioje klasėje greičiausiai rinksitės modelį su automatine transmisija, tokios versijos kaina bus nuo 25 440 eurų.
O dar nuo šiol jis siūlomas tik su vieninteliu, nors ir skirtingos galios, vieno litro trijų cilindrų „EcoBoost“ motorų – akivaizdu, kad variantai su didesnio darbinio tūrio motoru būtų gerokai padidinę kainą.
Ir gal tai būtų vienas didesnių priekaištų atnaujintam „Puma“ – nors nuo 125 iki 155 AG pasiekiantis variklis puikiai tinka mažam miesto SUV, jam tikrai nepamaišytų ir anksčiau siūlyta galinga 1,5 l 200 AG versija – tiek vairo sistema, tiek ir pakaba suderinti itin smagiam ir azartiškam važiavimui.
Ir, nežiūrint į savo dydį, jis ne tik azartiškas, bet ir pakankamai praktiškas, kadangi turi ypatingai talpią bagažinę su papildoma dėtuve dugne, kurią galima plauti, o nešvarų vandenį išleisti atidarius sklendę. O kur dar efektinga, tarsi sumažinto „Porsche Macan“ išvaizda, kartu su azartiškomis savybėmis puikiai tinkanti šiam miesto vijurkui – nieko keisto, kad pernai „Puma“ buvo populiariausias automobilis Jungtinėje Karalystėje.
Su atnaujinimu atkeliavo ir nauja multimedijos sistema su gerokai didesniu 12 colių ekranu (anksčiau buvo 8 colių) – gaila tik, kad net ir geriausioje ST komplektacijoje kažkodėl nesiūlomos elektra reguliuojamos sėdynės. Tikriausiai, vėl dėl tos pačios priežasties siekiant išlaikyti saikingą kainą.
Bet jei jau rinksitės „Puma“, siūlau galingiausią 155 AG versiją – kainos skirtumas nedidelis. O ir daug degalų nesutaupysite – tiesa sakant, seniai nebandžiau tokio netaupaus miesto automobilio.
9 l/100 km benzino – kad ir kokiu režimu važiavau mieste ir užmiestyje, mačiau tą patį skaičių. Aišku, prie to prisidėjo tiek smagios valdymo savybės, tiek ir ekologinių normų neužspausta automatinė dviejų sankabų „Powershift“ transmisija. Kuri, skirtingai nuo „Volkswagen“ koncerno DSG pavarų dėžių, gerokai greičiau reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą, bet ir reikalauja daugiau degalų – važiuoti smagiau, bet ir brangiau. Rinktis jums.
Daugiau apie 2024 m. „Ford Puma“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.