Tiesa, kol kas naujasis „Symbioz“ siūlomas tik su hibridine 145 AG pavara, tad ir jo kaina prasideda nuo 30 290 eurų („Sixt Leasing“ automobilių veiklos nuomos kaina yra nuo 505 eurų) – kai pasirodys versija su įprastu benzininiu motoru, žadama, kad jis kainuos nuo 25 tūkst. eurų.
Maždaug tiek kainuoja kitas „Renault Captur“ bendraplatformis „Arkana“. Tik štai jei į jo nuožulnią bagažinę daugiausiai tilps 1296 litrai („Captur“ bagažinė talpina iki 1458 l), tai didžiausia „Symbioz“ bagažinės talpa yra net 1582 l – šiandien tai yra universaliausias „Renault“ automobilis, vertinant kainą bei salono ir bagažinės erdvę.
O neskaitant erdvesnio salono ir bagažinės, tai yra iš esmės yra tiesiog didesnis „Captur“ (atnaujinto modelio apžvalgą rasite čia) bendraplatformis. Persėdus į priekį automobiliai praktiškai identiški, o tai reiškia, kad čia yra tiek pažangi multimedijos sistema, tiek ir pakankamai kokybiška apdaila.
Tiesa, bandant „Symbioz“ susidarė įspūdis, kad ilgesnis nei „Captur“ automobilis (ilgis atitinkamai siekia 4413 ir 4239 mm, atstumas tarp ašių (2638 mm) ir aukštis (1575 mm) yra vienodi) važiuoja brandžiau ir solidžiau, mažiau siūbuoja ir yra labiau komfortiškas.
O ką jau kalbėti apie didesnę bagažinę, kuri leidžia labiau atstumti galines sėdynes – šis automobilis yra akivaizdžiai universalesnis ir labiau praktiškas pasirinkimas nei populiarus „Captur“, o pasirodžius versijai su įprastu motoru turėtų atrodyti dar patraukliau.
Žinoma, jei jums svarbus kiekvienas sutaupytas benzino lašas, tada vienintelis pasirinkimas – efektyviai kaip bandytame modelyje veikianti hibridinė „Renault“ pavara, kuri leidžia nesunkiai pasiekti, kad degalų sąnaudos būtų mažesnės nei 6 l (ypatingai jei daugiau važinėjate mieste).
Daugiau apie naują „Renault Symbioz“ žiūrėkite vaizdo apžvalgoje.