Kitu atveju jie turėtų stabdyti maždaug 2,5 milijonų automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą.
„Mes kitiems metams jau ruošiamės dabar. Priimame užsakymus automobiliams, kuriuos pirkėjams pristatysime tik kitais metais.
Tačiau, jeigu automobilių gamyba kitais metais išliks tokiame pat lygyje kaip ir šiemet, bendrai skaičiuojant gamintojams teks sumokėti 15 milijardų eurų baudų Europos Sąjungai už taršą.
Arba, siekiant išvengti baudos, reikės mažinti gamybos apimtis ir nebegaminti maždaug 2,5 milijono automobilių su vidaus degimo varikliais“, – sakė L.de Meo.
Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, Europos Sąjungoje galiojantys įstatymai numato, kad tarša skaičiuojama pagal vidutinę pagamintų automobilių taršą.
L.de Meo ir skaičiuoja pagal dabartinius gamybos skaičius bei įsigaliosiančius įstatymus. Dabar vienas parduotas elektromobilis kompensuoja keturis automobilius su vidaus degimo varikliais.
Tačiau, pavyzdžiui, rugpjūtį vienas parduotas elektromobilis teko aštuoniems automobiliams su vidaus degimo varikliu. Tai yra dvigubai mažesnė proporcija negu reikalaujama.
L.de Meo sako, kad elektromobiliai pirkėjams yra tiesiog per brangūs. Be to, įkrovimo stotelių tinklas yra gerokai nepakankamas.