Naudoto „Opel Insignia“ (2017–2022 m.) testas: beveik „Premium“ už prieinamą kainą (2)

2024 m. rugpjūčio 30 d. 18:55
„Motorai“
Antros kartos „Opel Insignia“ (gamintas 2017–2022 metais) buvo gerokai pažangesnis už pirmtaką automobilis. Deja, bet tiek markės savininkų pasikeitimas, tiek ir rinkos realijos lėmė trumpą šio modelio gyvavimą.
Daugiau nuotraukų (29)
Naują antros kartos „Opel Insignia“, kuris buvo sukurtas dar tada kai markė priklausė „General Motors“ kompanijai (vėliau ją įsigijo prancūziškus „Peugeot“ ir „Citroën“ ženklus valdanti „PSA“ grupė), teko bandyti debiutiniais metais ir jis maloniai nustebino puikiomis važiavimo savybėmis bei aukšta apdailos kokybe.
Nors ir pirmtakas nebuvo prastas automobilis, visgi gerokai lengvesnis ir pažangesnis naujos platformos „Insignia“ tiek valdėsi smagiau, tiek ir iš esmės atnaujintas salonas liudijo, kad tai buvo naujos kartos automobilis.
Kaip ir anksčiau jis buvo galimas hečbeko ir universalo kėbulu, tačiau neliko sedano. Taip pat iš gamos pradingo ir galingos OPC versijos su V6 motorais, pasiekdavusios net 325 AG – dabar galingiausi buvo GSI modeliai, kurių keturių cilindrų 2 l benzininių motorų galia siekė 260 AG, dyzelinių – 210 AG.
Po septynerių metų pertraukos sėdus prie šio automobilio vairo, jis vėl maloniai džiugino kokybiška ir ilgaamže apdaila, o gana minimalistinis, todėl vis dar šiuolaikiškai atrodantis prietaisų skydelis su nedideliu 7 colių multimedijos ekranu čia atrodo vietoje ir elegantiškai.
Kaip ir ankstesnės kartos „Insignia“ (taip pat ir mažesniame „Astra“) labai lengva rasti patogią sėdynės ir vairo poziciją, pačios sėdynės turi storus apmušalus ir gerą šoninį prilaikymą, papildomai buvo galimos ergonomiškos AGR sėdynės.
Vietoje standartinės pakabos buvo galimi reguliuojamo standumo „FlexRide“ amortizatoriai, nemažai variklių versijų buvo komplektuojami su mechaninėmis transmisijomis, kitas pasirinkimas buvo hidrauliniai „automatai“.
Žinoma, vienos populiariausių versijų buvo su kaip mano bandytame modelyje sumontuotu turbobenzininiu 1,5 l (140 arba 165 AG) varikliu, kuris užtikrina gana neblogą dinamiką ir priimtinas degalų sąnaudas.
Ir visgi jei norite šiuo beveik penkių metrų ilgio automobiliu važiuoti smagiau, geriau rinktis galingesnį 2 l motorą – „Insignia“ nėra toks azartiškas kaip „Ford Mondeo“, apie kurį pasakosiu kitoje apžvalgoje, bet tai yra puikiai subalansuotas, komfortiškas ir erdvus kelioninis automobilis.
Dyzelinių variklių skyriuje – baziniai 1,5 l (trijų cilindrų, montuotas po modelio atnaujinimo 2020 m.) ir 1,6 l dyzeliniai motorai, kurį renkantis „Bosh Car Service“ specialistai rekomenduoja įsitikinti, kad neatėjo laikas keisti skirstomąja grandinę – kadangi ji yra tarp variklio ir pavarų dėžės, remontas nebus pigus.
Tad dyzelinių modelių atveju taip pat geriau rinktis didesnio darbinio tūrio 2 l motorą, kuris turi skirstomąjį dirželį – daugiau apie naudotą „Opel Insignia“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.