2024 m. „Audi Q7 Plug-in Hybrid“ testas: dešimtmetį skaičiuojantis flagmanas be alternatyvų

2024 m. rugpjūčio 23 d. 19:06
„Motorai“
Dar 2015 metais debiutavęs antros kartos „Audi“ SUV flagmanas „Q7“ yra sulaukęs ne vieno atnaujinimo ir šiemet jis buvo... dar kartą atnaujintas patenkinti tų pirkėjų poreikius, kuriems netinka vien tik elektra varomi „e-tron“ automobiliai.
Daugiau nuotraukų (29)
Gal ir nereikėtų stebėtis dėl taip ilgai gyvuojančio „Audi Q7“, nes visgi nors gamintojo gamoje ir yra vien tik elektra varomas „Q8 e-tron“ ir sportiškoji jo versija „Sportback“, ieškantys tradicinę pavarą turinčio modelio (o gimtojoje ir didžiausioje Europos rinkoje Vokietijoje su dideliais atstumais tarp miestų ir puikia greitkelių su daug kur neribojamu greičiu infrastruktūra tokių netrūksta) būtų nebeturėję pasirinkimo – pereinamojo energijos rūšies transformacijos laikotarpio grimasos.
Tad ilgaamžiui gamos flagmanui „Audi Q7“ buvo dar kartą atlikta jauninanti procedūra. Žinoma, vien gražiomis akimis, t.y., žibintais, čia nepasiribosi, tad buvo pasiūlyta ir pažangesnė pavaros technologija. Konkrečiai – patobulinta iš tinklo įkraunama versija su V6 varikliu ir elektros motoru, kuri dabar pasižymi dar didesnėmis galimybėmis, o talpesnis akumuliatorius (bendra talpa – 25,9 kWh) gamintojo duomenimis leidžia nuvažiuoti 85 kilometrus.
O dar maloniai nustebino, kad modelis net ir iškrautu akumuliatoriumi veikia pakankamai efektyviai, tad testo metu degalų sąnaudos taip ir neviršijo 10 l/100 km – sutikite, puikus rezultatas 360 kW (489 AG) pasiekiančiam ir 2460 kilogramų sveriančiam penkių metrų ilgio SUV.
Savo savybėmis „Audi Q7“ visiškai pateisina flagmano vardą – pneumatinė pakaba užtikrina bene komfortiškiausią važiavimą iš visų „Premium“ klasės atstovų, abiejose ašyse sumontuoti elektromechaniniai stabilizatoriai posūkiuose padeda mažiau svirti kėbului, o ir dinamika (įsibėgėjimas iki 100 km/h per 5 sekundes) skųstis neišeina.
Nuo šiol iš tinklo įkraunamas hibridas turi ir visų variuojamųjų ratų sistemą – ji leidžia patogiau manevruoti net ir ankštose erdvėse. Bet, žinoma, manevruoti kainyne bus ne taip lengva – jei įprasta „Q7“ versija (3.0 TDI V6 170 kW) kainuoja nuo 71 200 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 1101 euro), tai iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos kaina prasideda nuo 86 900 eurų, bandytos komplektacijos („Audi Q7 SUV S line 60 3.0TFSI e“) versijos kaina buvo 109 509 eurai.
Ir visgi nors ir garbaus amžiaus SUV, atnaujintas „Q7“ vis dar yra vienas erdviausių ir komfortiškiausių savo klasės automobilių, o tobulesnė iš tinklo įkraunama pavara dar labiau padidino jo universalumą – daugiau apie atnaujintą „Audi Q7 Plug-in Hybrid“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
Audi Q7SUVvisureigis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.