Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, šiuo metu „Stellantis“ koncernui priklauso 14 automobilių markių. Prieš trejus metus, kai koncernas susivienijo ir prie jo vairo stojo C.Tavaresas, jis viešai sakė, kad neketina naikinti nei vienos markės ir vietos atsiras visiems.
Praėjo treji metai ir pasigirdo kalbų, kad koncernas gali parduoti nuostolius generuojančias automobilių markes, o pirkėjų, kaip žinia, netrūksta. Kinijos gamintojai tik ir laukia, ką galėtų nebrangiai nugvelbti ir pasinaudojus markės žinomumu įsitvirtinti Europos arba Amerikos rinkoje.
Šiuo metu tamsiausi debesys susitelkė ties prancūziška DS, amerikiečių „Chrysler“ ir italų „Maserati“ markėmis. DS yra pati jauniausia automobilių markė, kuri buvo sukurta tik 2009 metais kaip prabangių „Citroen“ automobilių padalinys.
Natūralu, kad ji neturi gilių tradicijų ir jai jaučiama mažiausiai sentimentų, o europiečiai neskuba pirkti brangių „Citroen“ su kitokiu ženkliuku, todėl net ir pardavus šią markę širdį skaudės nedaug kam.
Su „Chrysler“ kiek kitokia situacija, tai 100 metų istoriją turintis gamintojas, kuris, deja, šiuo metu savo gamoje turi vos du modelius ir kasmet generuoja tik nuostolius.
Europoje šie automobiliai praktiškai nebeparduodami, o Amerikoje galima įsigyti tik „Chrysler 300C“, kuris nebuvo atnaujintas jau daugiau kaip dešimtmetį ir „Chrysler Pacifica“.
„Maserati“ netikėtai tapo pardavimo objektu po to, kai šiuos metus pradėjo tragiškai. Jų pardavimai sumažėjo 2,5 karto ir tai labai nepatiko „Stellantis“ vadovams.
Nors Italijos visuomenei tai labai nepatiktų, tačiau koncernas su Italijos vyriausybe smarkiai nesutaria, todėl tai gali būti ir principo reikalas. Nepaisant to, sklinda kalbos, kad šią markę galbūt norėtų priglausti „Ferrari“ ir išlaikyti ją itališką.
Panašu, jog dar šiais metais galima tikėtis naujienų iš „Stellantis“ koncerno. Tiesa, pačiam koncernui šios automobilių markės didesnių bėdų nepridarys. Jis yra ketvirtas didžiausias automobilių gamintojas pasaulyje.