2024 m. „Renault Captur“ testas: kuo ypatingas populiariausias gamintojo krosoveris

2024 m. rugpjūčio 19 d. 18:59
„Motorai“
Prieš penkis metus debiutavęs antros kartos „Renault Captur“ 2024 metus pasitiko iš esmės atnaujinta išvaizda, kuri dar labiau padidins susidomėjimą šiuo populiariausiu ne tik gamintojo, bet ir vienu iš perkamiausių Europoje miesto krosoveriu.
Daugiau nuotraukų (37)
Šis modelis yra mano ilgametis favoritas mažų B automobilių segmente. Būtų keista, jei būtų kitaip – nors ir ne „Premium“ gamintojo atstovas, bet to nepasakytum vertindamas kokybiškas salono apdailos medžiagas ir geras važiavimo savybes. O jo bendraplatformis – tradicinis hečbekas „Renault Clio“ – netgi tapo Lietuvos Metų automobiliu.
Ir ne vienas aš tada sakiau, kad jame („Clio“) jautiesi lyg klase aukštesniame automobilyje. O štai „Captur“ turi ne tik tokią pačią šaunią apdailą, bet ir praktiškesnę didesnę prošvaisą, erdvesnį saloną ir, žinoma, madingesnę ir ilgaamžiškesnę miesto krosoverio išvaizdą. Tad kuo gi ne geriausias pasirinkimas šiame segmente, įvertinant, kad tai yra ir vienas įperkamiausių pasirinkimų?
O nuo tada kai gamintojas į skirtingus modelius pradėjo montuoti hibridines pavaras, kurios leidžia labai nesistengiant pasiekti, kad benzino sąnaudos būtų vos apie 6 l / 100 km (šio testo metu jos buvo 5,7 l / 100 km), tai jis yra ir itin efektyvus. Ir nors iki šiol „Toyota“ hibridai išsiskiria mažiausiomis degalų sąnaudomis, tačiau dabar prie taupiausių galima drąsiai priskirti ir hibridinius „Renault“ automobilius.
2024 metų „Captur“ buvo kardinaliai pakeista priekio išvaizda, stilistiškai atitinkanti naujausius gamintojo modelius, gale išvaizdos pakeitimai mažesni. Tai pat atsirado ir nauja išskirtinė „Esprit Alpine“ komplektacija – miesto automobilis turi atrodyti efektingai ir originaliai.
Bet čia ir būtų bene didžiausias priekaištas šiam modeliui – jei bazinė versija su 1 l 90 AG motoru kainuoja nuo nesunkiai įkandamų 18 990 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 349 eurų), tai bandytas hibridinis 143 AG minėtos komplektacijos automobilis su daug papildomos įrangos kainavo net 35 000 eurų – už tiek jau galima svarstyti apie gerokai talpesnę mašiną.
Tačiau jei apsiriboti kuklesne komplektacija ir nebūtinai su hibridine pavara (deja, bet šioje klasėje aktuali automatinė transmisija su 1 l motorais nesiūloma, tad teks rinktis arbą hibridą (nuo 27 990 eurų), arba versiją su 1,3 l 160 AG motoru (nuo 25 290 eurų), tai „Captur“ sunku rasti didesnių priekaištų – daugiau apie jį sužinosite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.