Naudoto „Hyundai Kona Hybrid“ (2021 m.) testas: neįtikėtinai taupus miesto SUV 100 km užtenka vos 4,5 l benzino

2024 m. rugpjūčio 12 d. 18:49
„Motorai“
2017 metais debiutavęs „Hyundai Kona“ tapo mažiausiu gamintojo krosoveriu, kuris buvo galimas ne tik su tradiciniais motorais, bet ir kaip elektromobilis, taip pat ir su efektyvia hibridine pavara.
Daugiau nuotraukų (31)
O dar mažasis „Kona“ (jo ilgis nesiekė net 4,2 metro) galėjo turėti visus varančiuosius ratus, kas itin reta šiame B segmente. Taip pat buvo gaminamos ir galingos N versijos su net 280 AG pasiekiančiu motoru, iki 100 km/h leisdavusiu įsibėgėti vos per 5,5 sekundes.
Bet, žinoma, populiariausios versijos buvo su benzininiais trijų cilindrų 1 l varikliais, pasiekiančiais 120 AG. Arba hibridiniai kaip šis automobiliai, kurių galia siekė 141 AG – nors dinamika buvo panaši į tricilindres versijas, tačiau toks „Kona“ išsiskyrė itin dideliu energijos naudojimo efektyvumu.
Itin efektyvus buvo ir mažai energijos naudojantis elektromobilis, taupus yra ir hibridas – bandytame modelyje po 10 tūkst. nuvažiuotų kilometrų rodomos vos 4,5 l /100 km vidutinės benzino sąnaudos.
Žinoma, viskas yra kompromisas ir tai yra dydžio sąskaita (norėję daugiau vietos ant galinių sėdynių ir didesnės bagažinės, rinkosi „Tucson“), taip pat ir nedidelio svorio, o tai reiškė ir blogesnę garso izoliaciją.
„Hyundai Kona“ buvo atnaujintas 2020 metais, kada buvo ne tik pakeista išvaizda ir panaudotos kokybiškesnės salono apdailos medžiagos, bet ir pagerinta garso izoliacija – bandant šį 2021 metais pagamintą automobilį, jis neišsiskyrė kažkokiu didesniu nei įprasta šioje klasėje triukšmingumu.
Žinoma, salone ir toliau dominuoja kietas plastikas (o ir vidaus išvaizda kur kas mažiau originali nei išorė), tačiau atsirado tiek šiuolaikiškai atrodantis skaitmeninis prietaisų skydelis, tiek ir didesnis multimedijos ekranas.
Ir, kaip sako „Bosch Car Service“ specialistai, kaip ir didesniems „Hyundai“ modeliams, taip ir mažajam „Kona“ sunku rasti kokių nors didesnių priekaištų net ir kalbant apie naudotus automobilius – nieko keisto, kad naudotų automobilių tyrimų ir jų savininkų apklausų išvadose tiek šios markės automobiliai, tiek ir konkretus modelis yra priskiriami prie patikimiausių. Tiesa, detalės kainuoja brangiau ir jų pasirinkimas mažesnis nei populiariųjų „Volkswagen“ koncerno automobilių.
Daugiau apie naudotą „Hyundai Kona“, jo savybes ir eksploatacijos ypatumus žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.