Dabar italų žiniasklaida rašo, kad derybos yra pažengusios į savo galutinę fazę, jau beveik viskas suderinta ir šalys pasiruošusios pasirašyti sutartį.
Italija jau seniai stengiasi į šalį pritraukti naujų investuotojų, ypač iš automobilių pramonės. Šiuo metu šalyje veikia tik keletas „Stellantis“ koncerno gamyklų, o ir tos dirba „puse kojos“.
Italijoje vis dar renkami kai kurie „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ automobiliai, bet vis dažniau naujus automobilius ir šis koncernas gamina kitose šalyse, kuriose pigesnė darbo jėga. Ten klesti tik superautomobiliai, kuriuos gaminant darbo jėgos kaina nueina į antrą planą.
Tuo metu kinai nelabai kreipia dėmesį į darbo jėgos kainą, nes jiems svarbiausia apeiti Europos Sąjungos importo muitus, todėl geriau rinktis gamyklą, pavyzdžiui, Italijoje negu importuoti automobilius iš Kinijos ir mokėti didelius muito mokesčius.
Juo labiau, kad italų vyriausybė už investicijas yra pasiruošusi suteikti begales mokestinių lengvatų. Spekuliuojama, kad kinai statys gamyklą, kuri per metus pagamins iki 100 000 automobilių.
Beje, Italijos vyriausybė derasi ir su dar vienu Kinijos automobilių pramonės gigantu „Chery“. Italai tikisi, kad jau artimiausiu metu pavyks automobilių gamybą šioje šalyje padidinti du kartus.
Pernai Italijoje buvo pagaminta 800 000 naujų mašinų. Taigi tikimasi, kad čia bus gaminama bent pusantro milijono automobilių kasmet.