Italai žadėjo, kad naująją versiją pradės gaminti nuo kitų metų, bet jos debiutas gali būti atidėtas, nes elektromobiliai nebėra tokie paklausūs.
Atnaujintas „Quattroporte“ turėjo pakeisti ne tik dabartinį didįjį sedaną, bet ir mažesnį – „Maserati Ghibli“, tačiau italai nelaukia naujo modelio ir jau dabar pamažu nutraukia senojo „Quattroporte“ gamybą.
Kartu bus nutraukta ir V8 tipo variklių su turbinomis gamyba. Tai paskutinis „Maserati“ modelis, turintis tokį variklį. Paskutinysis „Quattroporte“ buvo pavadintas „Grand Finale“ ir jau yra perduotas pirkėjui.
Techniškai paskutinis automobilis niekuo neišsiskiria, tik yra pažymėtas specialiais ženkliukais, dažomas unikalia spalva ir turi dar keletą tik šiai serijai skirtų aksesuarų.
Iš įdomesnių detalių verta paminėti tai, kad salonas yra natūralios odos. Net ir bagažinėje – tik natūrali oda.
Dar įdomu tai, kad formaliai V8 variklio su dviem turbinomis gamyba jau buvo oficialiai nutraukta dar praėjusiais metais, tačiau būtent „Grand Finale“ serijai italai pagamino dar kelis tokius variklius. Variklio viršuje įmontuota anglies pluošto lentelė su visų jį kūrusių inžinierių parašais.
Patį paskutinį automobilio egzempliorių nupirko neįvardijamas verslininkas iš Amerikos. Beje, jis vienu metu nusipirko net du „Maserati“ modelius: paskutinįjį „Quattroporte“ ir dar vieną sportinį kupė „MC20“.