Dėl šios priežasties „Audi“ paskelbė, kad kai kuriems savo automobiliams, parduodamiems Kinijoje, neleis turėti įprasto gamintojo ženkliuko su keturiais žiedais, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Kalbama apie modelius, kurie bus gaminami ant tos pačios platformos kaip ir SAIC koncerno automobiliai, tai yra, iš esmės kiniškus automobilius, tik parduodamus kaip „Audi“.
Apie kartu kuriamus automobilius „Audi“ ir SAIC paskelbė lygiai prieš metus. Abu jie turi būti skirti tik Kinijos rinkai, tai buvo padaryta labiau „Audi“ iniciatyva, nes vokiečiai paprasčiausiai nespėja taip greitai reaguoti į vietines rinkas, kaip tai sugeba daryti patys kinai.
Buvo paskelbta, kad pirmas bendrai sukurtas automobilis rinkoje debiutuos jau kitais metais, tačiau rugpjūčio pradžioje „Reuters“ išplatino naujieną, kurioje teigiama, kad nenorėdama kenkti savo įvaizdžiui, „Audi“ greičiausiai neleis ant šio automobilio dėti savo ženklelių ir pardavinės juos kaip kitos markės automobilius.
Kaip skelbia šaltiniai kompanijos viduje, kol kas galutinai nenuspręsta, kokį ženkliuką turės kiniški „Audi“ automobiliai, galbūt ant jų bus užrašyta „Audi“, bet tikrai nebus keturių žiedų. Neatmetama ir visai kitos markės versija, vokiečiai kol kas apie tai galvoja.
Spekuliuojama, kad galbūt „Audi“ iš užmaršties sugrąžins kokią nors savo seną, jau neegzistuojančią automobilių marke, o tokių vokiečiai turi net keletą.
Bet kokiu atveju, kompanijos viduje naujai kuriami automobiliai turi darbinį pavadinimą – „Purple“. Vokiečiai į prekybą planuoja paleisti net devynis skirtingus šių kiniškų automobilių modelius, kurie rinkoje debiutuos pamažu vienas po kito, pradedant 2025 metais ir baigiant 2030-aisiais.
Kurti šiuos automobilius SAIC įpareigojo savo prabangių automobilių markę IM, kuri šifruojasi kaip intelligence in motion (liet. judantis intelektas) ir yra laikoma prestižine. Jos parduodami automobiliai yra brangesni negu rinkos vidurkis.
Beje, panašiai su kita Kinijos kompanija „Xpeng“ tarpusavyje bendrauja ir „Volkswagen“. Tik šiuo atveju vokiečiai neprieštarauja, kad Kinijoje gaminami automobiliai būtų pardavinėjami kaip „Volkswagen“. Jų bendri kūriniai rinkoje turėtų debiutuoti 2026 metais.