Elektromobilio „Porsche Taycan“ pardavimai sumažėjo dvigubai, dėl to bendrai pasauliniai „Porsche“ automobilių pardavimai sumažėjo beveik dešimtadaliu. Tai pirmas kartas nuo pandeminių metų, kai šių automobilių paklausa mažėjo.
Kaip „Porsche“ bestseleris į sceną grįžo „Cayenne“ modelis. Jo pardavimai padidėjo beveik penktadaliu ir jis tapo populiariausiu šio gamintojo automobiliu.
Nors atstovai teigia, kad „Porsche Taycan“ pardavimai sumažėjo dėl to, kad pirkėjai laukia naujo automobilio, tačiau dar praėjusiais metais Vokietijos spauda rašė, kad prekybos agentai nebesugeba jų perduoti. Dalį šio modelio pardavimų nukando ir „Porsche Macan“, kuris irgi turi elektrinę versiją.
Įdomu tai, jog naujos kartos „Cayenne“ ir „Panamera“ modeliai buvo numatyti tik elektriniai. Kai stojo elektra varomų mašinų pardavimai, įmonė paskelbė, kad dabartines benzinines šių modelių versijas jie pardavinės kartu su naujos kartos modeliais, kurie turės elektrines pavaras.
Tai reiškia, kad „Porsche“ nesugebės įvykdyti savo pažadų, jog iki 2030 metų 80 proc. gaminamų automobilių turėtų turėti tik elektrinę pavarą. Vėliau žadėta, jog tik 911 modelis turės vidaus degimo variklį, tačiau jis bus varomas sintetiniais degalais.
Vokietijos sportinių automobilių gamintojas paskelbė, kad šį planą atideda neribotam laikui, lygiai taip pat neribotam laikui pratęsiama „Cayenne“ ir „Panamera“ modelių su benzininiais varikliais gamyba.