Nors vizualiai „Espace“ atrodo talpesnis (jo apžvalgą rasite čia), bet pastarojo bagažinės dalį užima papildomos trečios eilės sėdynės. O štai „Rafale“ yra penkiavietis – į nuožulnią galinę dalį sėdynių nesumontuosi, tad maksimaliai į šio SUV-kupė bagažinę tilps net 1900 l, į naujausios kartos „Espace“ – 1818 l.
Pavaros identiškos – hibridinė 200 AG jėgainė su 1,2 l benzininiu trijų cilindrų turbovarikliu ir dviem elektros motorais. Bet štai jei „Espace“ galimas tik su priekiniais varančiaisiais ratais, tai „Rafale“ greitai bus siūlomas ir kaip iš tinklo įkraunamas hibridas su visų ratų pavara, kur galinius ratus suks papildomas elektros variklis, o bendra sistemos galia sieks net 300 AG.
Taip pat „Plug-in“ versijos verta laukti ir tiems, kurie nori reguliuojamo standumo pakabos – standartinėje versijoje ji kaip ir priklauso sportiškam automobiliui, nėra itin atlaidi blogiems keliams, tad pakabą priskirčiau prie standesnių.
Bet daugiau kompromisų komforto sąskaita nėra, tad tai gali būti puikus kelioninis automobilis – vaizdo medžiagoje pamatysite kiek daug vietos ant galinių sėdynių. O ir važiuojant greitkeliais benzino sąnaudos buvo apie 7 l/100 km, važinėjant daugiau mieste jos būdavo mažesnės nei 6 l. Galutinės sąnaudos testo metu buvo 6,2 l/100 km – puikus rezultatas daugiau 1600 kilogramų sveriančiam dideliam ir erdviam 4,7 m ilgio automobiliui.
Be to, juo patogu manevruoti net ir mažoje erdvėje, kadangi „Rafale“ turi galinius vairuojamuosius ratus, kurie sumažina apsisukimo skersmenį net iki 10,4 m – įprastai tiek vietos reikia mažiems miesto automobiliams.
Žinoma, yra ir trūkumų. Pavyzdžiui, norėtųsi, kad priekiniai statramsčiai būtų siauresni, o šoniniai veidrodėliai – mažesni, kadangi jie nemažai užstoja vairuotojo matymo lauką. Taip pat negerina matomumo ir siauras bei nuožulnus galinis langas, kurį dar papildomai uždengia galinių sėdynių atlošai. Žinoma, visada padeda galinio vaizdo kameros.
Apskritai, tai man yra geriausias šiuolaikinis „Renault“ automobilis, kurį drąsiai įvardinčiau gamintojo flagmanu tiek dėl dydžio, tiek dėl solidžios apdailos, tiek ir dėl, žinoma, kainos, kuri prasideda nuo 40 890 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 673 eurų).
Bandyta „Esprit Alpine“ komplektacija kainuoja nuo 44 890 eurų, o tokia papildoma įranga kaip fotochrominis panoraminis stoglangis, „Full LED Matrix“ žibintai ir „Harman Kardon“ garso sistema ją dar labiau padidina iki beveik 50 000 eurų – deja, geriausias dažniausiai reiškia ir brangiausias.
Daugiau apie naują „Renault Rafale“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.