„Cadillac“ tokių prabangių kabrioletų negamino jau daugiau nei pusę amžiaus, tačiau koncernas „General Motors“, kuriam priklauso ši markė, bando perkelti šį gamintoją į itin prabangių ir netgi išskirtinių automobilių gamintojų pusę.
Metų pradžioje debiutavęs „Celestiq“ yra gaminamas tik pagal individualų užsakymą, o jo kaina prasideda nuo trečdalio milijono. Jis pozicionuojamas kaip tiesioginis „Rolls-Royce“ ir „Bentley“ konkurentas.
Kabrioletas „Sollei“ parodytas kaip studijinis modelis, tačiau specialistai neabejoja, kad netrukus bus pradėti rinkti užsakymai tokio automobilio gamybai. Jis yra tiesioginis „Rolls-Royce Boat Tail“ kabrioleto, kuris yra net perdėtai prabangus, konkurentas.
„Boat Tail“ kaina prasideda nuo 20-ties milijonų. Manoma, kad „Sollei“ kainuos gerokai, galbūt net dešimt kartų, pigiau, tačiau bus ne ką mažiau išskirtinis.
Nors oficialiame pranešime spaudai neužsimenama apie „Sollei“ technines charakteristikas, akivaizdu, kad jos tokios pačios arba labai artimos „Celestiq“ modeliui.
Jis turės daugiau kaip 600 arklio galių, iš vietos iki 100 km per valandą turėtų įsibėgėti per maždaug tris sekundes, o pilnai įkrautais akumuliatoriais gali nuvažiuoti iki 500 km.
Automobilio interjeras yra labai artimas „Celestiq“, tik dar prabangesnis ir dar labiau išskirtinis. Vidaus apdailoje dominuoja labai prabangus medis ir natūrali oda. Tarp galinių sėdynių – šaldytuvas su krištolo grafinu ir taurėmis.
Automobilio spalva – kreminė, ją konstruktoriai pasiskolino iš praėjusio amžiaus vidurio prabangių „Cadillac“ automobilių.
Įdomu, kad automobilyje yra specialių švilpukų, skirtų vilioti įvairių veislių paukščiams, kad būtų galima jais grožėtis ir net paukščių žinynas, kad būtų galima juos atpažinti.