Iš esmės tai net nėra atskiras modelis, o „Ford Explorer“ modelio atmaina. Tai – ant „Volkswagen“ koncerno sukurtos NEB bazės gaminamas automobilis, kurio techninė dalis yra identiška „Volkswagen ID.5“ modeliui, tik su originaliu dizainu.
„Ford“ dizaineriai naujajame „Capri“ naudoja nemažai stilistinių senojo kupė elementų. Pagal seną modelį sukurti priekiniai žibintai, priekinių radiatoriaus aušinimo grotelių imitacija, ovalo formos šoniniai langai ir galiniai žibintai.
Naujojo „Ford Capri“ interjeras iš esmės identiškas „Ford Explorer“ modeliui, vienintelis skirtumas – originali vairo apdaila, atkartojanti senųjų sportinių kupė vairus.
Naujasis modelis yra dviejų variantų – varomas tik galiniais arba visais keturiais ratais. Galiniais ratais varoma versija turi 286 arklio galias ir pilnai įkrautais akumuliatoriais nuvažiuoti 627 km. Visais ratais varoma versija – galingesnė, ji turi 340 arklio galių ir 592 km viena įkrova nuvažiuojamą atstumą.
Naujieji „Capri“ bus gaminami „Ford“ gamykloje Kelno mieste, Vokietijoje. Europoje pardavimai prasidės jau šių metų gale. Vokietijoje šių automobilių kaina prasidės nuo 52 000 eurų.
Beje, kitais metais rinkoje atsiras silpnesnė ir pigesnė šio modelio versija.