Gamintojo gamoje neliko dvidurių modelių. To buvo galima tikėtis, kai dar prieš ketverius metus buvo atsisakyta „Audi A3“ kabrioleto. Be to, praėjusių metų lapkritį buvo baigta TT modelio gamyba, o šių metų kovą nutraukta R8 gamyba, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Šis Vokietijos gamintojas nebeturi charizmatiškų modelių. Ironiška, bet iš sportinių automobilių liko „Audi RS6“ ir tas universalo kėbulu bei dar keletas ne tokių galingų automobilių.
„Audi“ kompaniją užplūdo užsienio spaudos paklausimai, o nuogąstavimai pasitvirtino – artimiausiais metais „Audi“ neplanuoja pradėti jokio kupė arba kabrioleto modelio gamybos.
Tiesa, formaliai kompanijos planuose yra ir TT, ir R8 modeliai, tačiau jie turėtų būti varomi elektra. Iš kitos pusės – žinant, kad elektromobilių populiarumo didėjimas stoja, kompanija gali peržiūrėti savo planus.
Pagrindiniai „Audi“ konkurentai šiuo atžvilgiu atrodo kur kas geriau. BMW tęsia dvidurių 2, 4 ir 8 serijos modelių gamybą. Be to, vis dar gaminamas ir rodsteris Z4.
Tačiau ir čia pasigirdo kalbų, kad visą šią gamą artimiausiu metu pakeis vienas automobilis – sportiškas 6 serijos kupė ir galbūt kabrioletas, o kitų bus atsisakyta.
„Mercedes-Benz“ irgi mažina dvidurių modelių pasiūlą. S klasės dvidurių jau seniai nebeliko, vietoje C ir E klasės modelių liko vienas CLE. Netgi SL ir AMG GT tapo labai panašūs, nes techniškai didžiąja dalimi tai yra identiški automobiliai.
Reikalas tas, kad perduoti nepraktišką dvidurį tapo daug sudėtingiau, tai keturduriai turi tokius pačius variklius, o juo labiau, kad parduoti sportišką krosoverį yra gerokai lengviau.