„Audi“ išsitraukė 90 metų senumo brėžinius: pagamino unikalų automobilį, dvelkiantį praėjusio amžiaus dvasia

2024 m. liepos 25 d. 11:29
„Audi“ kompanija sugalvojo atkurti unikalų automobilį, kuris turėjo būti pagamintas dar prieš beveik 100 metų, tačiau taip ir liko tik brėžiniuose. Dabar nutarta, kad juos reikia įgyvendinti, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Daugiau nuotraukų (9)
Dar tada, kai „Audi“ vadinosi „Auto Union“, ši kompanija buvo žinoma dėl savo itin greitų sportinių automobilių su milžiniškais varikliais.
Visai neseniai tapo žinoma, kad sportinį automobilį „Audi“ konstruktoriai norėjo „užmauti“ ant paprasto kėbulo ir tais laikais padaryti tokį automobilį, kurį dabar būtų galima pavadinti hiperautomobiliu.
„Auto Union“ konstruktoriai kūrė automobilį pavadintą „Type 52“, o tarpusavyje jį vadino Schenellwagen (liet. greita mašina). Jį kūrė Ferdinando Porsche dizaino centras, tačiau visa tai liko tik brėžiniuose.
Pirmieji šio automobilio brėžiniai datuoti 1935 metais, tačiau Adolfo Hitlerio atėjimas į valdžią ir karas nubraukė viltis sukurti šį modelį, tačiau dabar darbą tęsė britų kompanija „Crosthwaite and Gardiner“.
Taip „Type 52“ pagaliau buvo pagamintas po 90 metų egzistavimo popieriuje. Automobilis nesigavo idealiai tikslus, bet išliko labai panašus.
Visos keturios jo durys atsidaro į priešingą pusę negu yra įprasta. Visas kėbulas gamintas iš aliuminio lakštų, o jame yra trys sėdimos vietos. Vairuotojas šiame automobilyje sėdi priekyje per vidurį, o už jo – du keleiviai.
Čia yra didžiulė bagažinė ir net du atsarginiai ratai, mašina pritaikyta ilgoms ir greitoms kelionėms.
Svarbiausias skirtumas nuo pateiktų brėžinių – automobilyje įrengtas kitoks variklis nei numatyta konstruktorių. Pagal brėžinį jame turėjo būti 16 cilindrų variklis su kompresoriumi nuo sportinio „Type 22“ modelio, tačiau kadangi „Audi“ turėjo kitą, šiek tiek modernesnį 16 cilindrų variklį su kompresoriumi, tai jį ir panaudojo.
Pavyko pasiekti net 520 arklio galių. Bendra automobilio masė nesiekia pusantros tonos, todėl tokios galios daugiau nei pakanka, o visa kita – pakaba, kėbulas, padangos, likusios smulkmenos – sukonstruota tiksliai pagal brėžinius.
Šį automobilį žiūrovai galėjo pamatyti „Goodwood“ greičio festivalyje Didžiojoje Britanijoje, kuris vyko liepos 11–14 dienomis. Jį vairavo Le Mano lenktynių laimėtojas Tomas Kristensenas ir lenktynių legenda Hansas-Joachimas Stuckas.
Po šios šventės automobilis greičiausiai bus pervarytas į „Audi“ muziejų.
AudiAuto Unionautomobilių gamyba
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.