Kaip skelbiama įmonės pranešime, per tą laiką baterijos efektyvumas išlieka didesnis negu 90 proc. Tai yra naujas ličio, geležies ir fosfato akumuliatorius, kuris turėtų tarnauti bent 50 metų. Be to, jis greičiau pasikrauna ir geriau veikia esant dideliam šalčiui.
Šios baterijos esmė yra visai kitokie nuostatos elektrodai ir specialios pertvaros, kurios gali atlaikyti daug didesnius krūvius ir gerokai sumažina vidinės reakcijos greitį, kas turi didelės įtakos akumuliatorių dėvėjimuisi.
„Geely“ atstovai teigia, kad tokį akumuliatorių galima krauti iki 3 500 kartų, o tai prilygtų maždaug milijono kilometrų ridai.
Kinai ypač didžiuojasi naujo akumuliatoriaus saugumu. Didžiulės avarijos atveju, ar pažeidus akumuliatoriaus korpusą, speciali aliumininė plėvelė automatiškai įsilydo į membraną ir sudaro izoliuojantį sluoksnį bei apsaugo akumuliatorių nuo trumpo jungimosi ir perkaitimo.
Eksperimento metu tokį akumuliatorių bandytojai kiaurai perdūrė penkiais metaliniais strypais, o po tokio pažeidimo jis dar sugebėjo veikti visą valandą, neperkaito ir nebuvo trumpo sujungimo.
Be to, kinai naują bateriją kišo į jūros vandenį, degino atvira ugnimi, šaldė, tačiau baterija po visų bandymų vis dar veikė. Tiesa, kinai neatskleidžia, kada ruošiasi tokią bateriją paruošti masinei gamybai, nei kiek ji bus brangesnė už įprastą.