Vokiečiai dar prieš trejus metus pareiškė, kad dar iki 2030-ųjų jie Europoje pradės pardavinėti tik elektra varomas mašinas, tačiau, panašu, planas buvo pernelyg optimistinis.
„Mercedes“ generalinis direktorius Ola Kallenius interviu vienam Vokietijos savaitraščiui teigė, kad greičiausiai automobiliai su vidaus degimo varikliais gamyboje išsilaikys ilgiau, tačiau tuo pat metu bus pritaikyti dar griežtesniems ekologijos normoms, o tam koncernas ruošiasi ir investuos nemažas sumas pinigų.
Vien tik šiais metais mersedesu lengvųjų automobilių gamybos padalinys investicijoms į automobilių modernizavimą išleis net 14 milijardų eurų. Didelė dalis šių lėšų bus investuota į vidaus degimo variklių tobulinimą. Tiesa, kokia tiksli minėtos sumos dalis jiems bus skirta – nepatikslinta.
„Mercedes-Benz“ vadovas prasitarė, kad po dviejų metų rinkoje debiutuos gerokai atnaujintas „Mercedes“ flagmanas – S klasė, o į jų variklių modernizavimą buvo investuota gerokai didesnė suma negu buvo planuota anksčiau. Jis sakė, kad naujoji S klasė turės dar daugiau hibridinių modifikacijų.
Kaip teigia O.Kallenius, jeigu nebūtų investuojama į vidaus degimo variklių modernizavimą jau dabar, tai po 4–5 metų jie nebeatitiktų ekologijos reikalavimų ir tokių variklių gamybą paprasčiausiai tektų nutraukti.
Tuo pat metu jis patvirtino, kad „Mercedes“ neketina visiškai atsisakyti elektrifikacijos planų, tik jų įgyvendinimas atidedamas vėlesniam laikui. Vokiečiai toliau kuria specialiai elektromobiliams skirtą atskirą automobilių gamybos platformą.