Jeigu tai tiesa, bus labai sunku parduoti tokį automobilį, nors jis ir vadinsis „Ferrariu“. Pirmiausia, dabar galingi elektromobiliai susilaukia vis mažiau pirkėjų dėmesio. Antra – artimiausi konkurentai yra gerokai pigesni.
Be to, paties „Ferrari“ gamoje tai bus vienas brangiausių modelių. Vidutinė naujo „Ferrari“ kaina per pirmą šių metų ketvirtį siekė tik 350 000 eurų, skelbiama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Pavyzdžiui, pats galingiausias „Porsche Taycan Turbo S“ kainuoja 200 000 eurų, o tai – 2,5 karto pigiau nei naujasis „Ferrari“.
Tačiau italai yra įsitikinę šio projekto sėkme. Po elektromobilio įvedimo į rinką, „Ferrari“ per metus planuoja pagaminti iki 20 000 visų savo modelių, dabar pagaminama 14 000 automobilių. Panašu, jog planas yra parduoti bent po 5 000 elektrinių „Ferrari“ per metus.