2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“ testas: koks turi būti tikras automobilis vairuotojui Iki 100 km/h įsibėgėja per 4,7 sekundes, testo degalų sąnaudos – 8,4 l/100 km

Neseniai pasakojau apie naują E klasės „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“, o šiandien siūlau susipažinti su tą pačią hibridinę platformą turinčiu, bet kur kas labiau geidžiamu SUV „Mercedes-AMG GLE 53“ ir jo „Coupe“ versija.

2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (36)

„Motorai“

Jul 11, 2024, 7:00 PM

Turiu iškart pasakyti, kad kaip mėgstantis vairuoti aš rinkčiausi sedaną arba praktiškesnę universalo versiją. Ir ne tik todėl, kad hibridinio sedano su 6 cilindrų eilėje 3 l turbobenzininiu varikliu ir elektros motoru galia siekia 450 kW, o SUV ji yra 50 kilovatų mažesnė (400 kW arba 544 AG).

Nes fizikos dėsnių neapgausi – žemas sedanas su galinga iš tinklo įkraunama hibridine pavara yra ir dinamiškiau ir smagiau valdomas, ir efektyvesnis vertinant energijos ir degalų sąnaudas.

Bet tai nei kiek neįtakoja to fakto, kad šiandien didžiajai pirkėjų daliai reikia SUV ir tai galioja ir galingiausioms ir sportiškiausioms versijoms. Ir turiu pripažinti, kad užslopinus savyje lenktynininką, supranti, kad didesnę prošvaisą turintis SUV yra universalesnis pasirinkimas arba tiesiog tu gauni daugiau automobilio nei rinkdamasis klasikinį kėbulo tipą.

Tiesa, kainos skirtumas tarp E klasės „Mercedes-AMG“ ir GLE taip pat įspūdingas. Tad jei pirmojo kaina yra nuo 113 014 eurų (bazinis modelis kainuoja nuo 65 945 eurų), tai „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“ atsieis net nuo 139 997 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 2061 euro).

Bet jei ši kainos pakopa jums įveikiama, tada belieka apsispręsti kokio automobilio – SUV ar „Coupe“ – reikia. Ir čia jau sprendimams priklauso nuo jūsų skonio, prioritetų ir poreikių.

Vienareikšmiškai, jei dažnai vežate gale keleivius, jiems tradicinis SUV bus geresnis pasirinkimas. Lygiai taip pat jei reikia didesnės bagažinės – maksimali „Coupe“ bagažinės talpa yra 1645 l, SUV – 1915 l.

Na, o pasirinkus kėbulą, galima tik stebėtis kaip AMG padalinio inžinieriams pavyko susitvarkyti su dideliu 2800 kilogramų svoriu – kaip ne kaip, čia vežamas ir papildomas 31,2 kWh akumuliatoriaus, kuris leidžia vien tik elektra nuvažiuoti iki 90 kilometrų.

Ir tai – ne tik kalba apie įspūdingą dinamiką, kada beveik 3 tonų automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 4,7 sekundes (tuo pačiu stebindamas ir efektyviomis degalų sąnaudomis – po daugiau kaip 200 kilometrų ir dalį kelio važiuojant greitkeliu Vokietijoje, jos buvo tik 8,4 l/100 km).

Ne mažiau svarbus ir valdymas, taip pat komfortas – be kitokių pakabos nustatymų (palyginti su standartiniu GLE) ir skirtingai nuo E klasės „Mercedes-AMG“, čia yra ne plieninių spyruoklių, o pneumatinė pakaba – dar vienas argumentas GLE naudai.

O dar jei hibridinis E klasės „Mercedes-AMG 53“ yra ir galingiausias gamintojo verslo klasės sedanas, tai gamoje esantis SUV „AMG GLE 63“ vis dar turi įspūdingą V8 motorą (612 AG, įsibėgėjimas iki 100 km/h – per 3,9 s, kaina – nuo 173 635 eurų) – svarus argumentas diskusijoje koks turi būti tikras automobilis vairuotojui.

Daugiau apie naują „Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.